Planifikim i orës mësimore në lëndën e gjuhës shqipe
Kjo orë mësimore, e lëndës gjuhë shqipe, klasa VII, është planifikuar nga mësuesja Erida Mesi, mbi dy tema “Pasthirrmat” dhe në orën e dytë “Ushtrime për pjesët e pandryshueshme të ligjëratës”.
PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMORE 90 MINUTA
Fusha: Gjuha dhe komunikimi
Lënda: Gjuhë shqipe
Shkalla: III
Klasa: VII
TEMA 1: Pasthirrmat (ora e parë).
TEMA 2: Ushtrime për pjesët e pandryshueshme të ligjëratës (ora e dytë).
SITUATA E TË NXËNIT: Përcjellim gjendje emocionale të ndryshme përmes pasthirrmave.
REZULTATET E TË NXËNIT SIPAS KOMPETENCAVE KYÇE:
KOMPETENCA E TË NXËNIT
• Të lidhë temën e re me çështje të trajtuara më parë.
• Të parashtrojë pyetje analitike në lidhje me temën.
KOMPETENCA E TË MENDUARIT
• Të përdorë krahasim- kontrastin për të krahasuar pasthirrmat me pjesë të tjera të pandryshueshme të ligjëratës.
• Të krijojë situata të ndryshme në klasë në lidhje me temën.
KOMPETENCA QYTETARE
• Të zbatojë rregullat e qëndrimit në klasë.
REZULTATET E TË NXËNIT SIPAS KOMPETENCAVE TË FUSHËS:
ORA E PARË
• Të identifikojë saktë pasthirrmat si pjesë e pandryshueshme e ligjëratës.
• Të klasifikojë pasthirrmat sipas llojit (emocionale, nxitëse dhe tingullimitimet).
• Të krijojë dialogje me pasthirrma të llojeve të ndryshme.
FJALËT KYÇE I
pasthirrma emocionale, nxitëse, tingullimitime, pjesë e pandryshueshme.
FJALËT KYÇE II
pjesë e pandryshueshme, parafjalë, pasthirrma, pjesëza, lidhëza, ndajfolje
BURIMET MËSIMORE: teksti mësimor, dërrasa e zezë, shkumësa me ngjyra, fletore, fjalëkryqe, fletore e kompetencës.
ORA E DYTË
• Të identifikojë të gjitha pjesët e pandryshueshme të ligjëratës.
• T’i klasifikojë lidhëzat, pjesëzat, pasthirrmat, ndajfoljet dhe parafjalët sipas llojeve.
• Të përdorë në fjali të gjitha llojet e lidhëzave.
LIDHJA ME FUSHAT E TJERA: ARTE (TEATËR)
METODADHE TEKNIKA: BRAINSTORMING, SKELETI I PESHKUT, PUNË NË GRUPE, SHKRIM I LIRË
ZHVILLIMI I MËSIMIT
HAPI I PARË
Prezantoj temën e re para nxënësve, duke u fokusuar te një pjesë e pandryshueshme e ligjëratës, siç janë pasthirrmat. Pyes nxënësit: Cilat janë pjesët e pandryshueshme të ligjëratës? Pasthirrmat a janë pjesë të ndryshueshme të ligjëratës apo të pandryshueshme? Për çfarë i përdorim në pasthirrmat, çfarë gjendje emocionale përcjellim?
Duke qenë se ky koncept nuk është krejt i panjohur për nxënësit, shkruaj në dërrasën e zezë një fjali dhe u kërkoj nxënësve të identifikojnë pjesët e pandryshueshme të ligjëratës, për t’u perqëndruar më tepër te pasthirrmat.
P.sh. Ej Andi do të vish të luash sot? Uf kam shumë për të mësuar. Faleminderit , por e lëmë për nesër. He si thua?
HAPI I DYTË
Shpjegoj materialin teorik mbi veçoritë e pasthirrmave, çfarë marrëdhëniesh shprehin ato në fjali dhe për të bërë klasifikimin e tyre sipas llojeve e nënllojeve, përdor teknikën ‘’Skeleti i peshkut’’.
Për të qartësuar më mirë materialin teorik, japim shembuj për secilin rast përdorimi të pasthirrmave sipas llojeve përkatëse.
HAPI I TRETË
Për të parë sa është kuptuar materiali teorik, nxënësit zhvillojnë ushtrimet në f. 221. Ndaj klasën në grupe dyshe ku nxënësit do të krijojnë dialogje me shokun e bankës duke përdorur sa më shumë pasthirrma të llojeve të ndryshme. Më pas i interpretojmë ato para klasës.
HAPI I KATËRT
Në orën e dytë ushtrohemi në lidhje me të gjitha pjesët e pandryshueshme të ligjëratës që i kemi trajtuar teorikisht edhe në orët paraardhëse. Tashmë nxënësit do të vënë në praktikë njohuritë e marra më parë. Ata zhvillojnë ushtrimet, duke analizuar ndajfoljet, parafjalët, lidhëzat, pjesëzat dhe pasthirrmat sipas llojeve përkatëse.
Pasi kemi diskutuar zgjidhjen e ushtrimeve, me anë të teknikës ‘’Shkrim i lirë’’ nxënësit realizojnë në fletoren e klasës një krijim me temë: ‘’ Lojërat e fëmijërisë’’ ku të përdorin sa më shumë lidhëza bashkërenditëse dhe nënrenditëse. Nxënësit lexojnë punimet e tyre. Në fund nxjerrim konkluzionet e orës së mësimit.
VLERËSIMI I NXËNËSVE: Vlerësoj nxënësit që aktivizohen gjatë procesit mësimor për: dallimin e pjesëve të ligjëratës, dallimin e pasthirrmave, përdorimin e tyre në kontekste të ndryshme, krijimin e dialogjeve me pasthirrma të ndryshme, përdorimin e lidhëzave bashkërenditëse e nënrenditëse, bashkëpunimin në grup etj.
DETYRË SHTËPIE: Usht.6..f. 221. Përshkruaj fig. me 7-8 fjali, ku të përdorni sa më shumë pasthirrma emocionale dhe nxitëse.
(Punoi mësuese Erida Mesi; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII