Planifikim ditor, gjuhë shqipe, klasa e gjashtë
Valbona Zelna, mësuese e shkollës “Ismet Sali Bruçaj”, Guci e re ka përgatitur një planifikim ditor, në lëndën e gjuhës shqipe, klasa e gjashtë, shkalla e tretë. Rubrika planifikohet mbi njohuritë gjuhësore
PLANIFIKIMI DITOR
Fusha: Gjuhët dhe komunikimi
Lënda: Gjuhë shqipe
Shkalla: lll
Klasa: Vl
Rubrikat. Njohuri për gjuhën.
Temat mësimore:
Ora e parë: Lidhëzat bashkërenditëse dhe nënrenditëse.
Ora e dytë: Llojet e lidhëzave bashkërenditëse.
Situatat e të nxënit:
-Gishtëza
-Si i duam mësuesit tanë.
Rezultatet e të nxënit për njësinë mësimore 1.
-Identifikon lidhëzat.
-Përcaktonllojin e tyre sipas funksionit.
-Përdor lidhëzat në fjali sipas kërkesës.
Rezultatet e të nxënit për njësinë mësimore 2.
-Përcaktonllojin e lidhëzave bashkërenditëse.
-identifikon funksionin e tyre në fjali.
- Përdor në fjali lidhëza bashkërenditëse.
Fjalët kyçe:
o Lidhëza bashkërenditëse, lidhëza nënrenditëse.
lidhëza shtuese, lidhëza veçuese, lidhëza kundërshtore, lidhëza përmbyllëse
Burimet: teksti mësimor, libri, tabelë me lloje të ndryshme lidhëzash.
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve: Diktim me plotësim, di –dua të di – mësova, lojë, shënime mbi shënime të strukturuara, ushtrime.
ORGANIZIMI I ORËS SË MËSIMIT.
HAPI 1. Diktim me plotësim (koha 10 minuta). Në dërrasë të zezë shkruhet nga një nxënës një fragment nga përralla “Gishtëza“ e Amsterdamit, por pa lidhëza, duke vendosur në vend të tyre një trepikësh. U kërkohet nxënësve ta plotësojnë atë.
.....mbaroi këto fjalë, Gishtëza shkoi me një frymë, mbushi me ujë një gjethe luleje ....ia solli zogut. ....piu, shpendi filloi t'i tregonte vajzës historinë....si ishte përplasur me një gërmushe të mbushur nga gjembat.
Pas plotësimit, nxënësit e lexojnë tekstin dhe kontrollojnë plotësimin, sipas modelit. Më pas u drejtohen nxënësve pyetjet:
- Cilës klase i përkasin fjalët që plotësuat?
- Përse shërbejnë lidhëzat?
Hapi 2. DI, dua të di, mësova (koha 15 min). Nxënësit punojnë me ketë metodë dhe pas leximit të materialit diskutohet informacioni në tekst.
Di | Dua të di | Mësova |
---|---|---|
Ç'janë lidhëzat? | Përse shërbejnë lidhëzat? | Si ndahen lidhëzat? |
Hapi 3. Ushtrime (Koha 20 minuta) Punohet me ushtrimin 1, ku lidhëzat janë: megjithëse, edhe, sapo, kurse, megjithatë. Në ushtrimin 2 dallohen lidhëzat bashkërenditëse; po, dhe, por, as..as dhe nënrenditëset; nëse, kështu që, nëse.
Punohet me ushtrimin 3. Plotësojnë fjalinë me lidhëzat e duhura.Ushtrimi 4. Plotësojnë fjalitë pas lidhëzave të pjerrëta.
Pjesa e dytë e orës së mësimit.
1. Lojë. Si i duam mësuesit tanë? (Koha 15 minuta)
U drejtohen nxënësve pyetjet: -Cili është mësuesi që ju doni më shumë?
- Çfarë ju pëlqen dhe nuk ju pëlqen tek ai?
U kërkohet atyre të përdorin lidhëzat dhe, edhe kur japin shumë cilësi që u pëlqejnë dhe lidhëzat por, ndërsa, kurse për gjëra që nuk u pëlqejnë tek ata.(Lidhëzat i shkruajmë në dërrasë, që nxënësit t'i kenë parasysh). Synojmë të arrijmë që nxënësi të dalë në përfundimin se lidhëzat dhe, edhe shtojnë informacion; lidhëzat ndërsa, kurse, por përdoren për të kundërshtuar atë që është thënë më parë.
2. Shënime mbi shënime të strukturuara (10 minuta)
Nxënësit punojnë me tekstin, hedhin materialin teorik në një skemë duke iu pergjigjur pyetjeve :
-Ç'janë lidhëzat?
-Si i klasifikojmë lidhëzat sipas funksionit?
Lidhëzat -Bëjnë pjesë në grupin e fjalëve të pandryshueshme.
-Shërbejnë për të lidhur fjalë dhe grupe fjalësh në fjali.
• BASHKËRENDITËSE - shtuese (as, dhe, edhe, hem..hem,jo vetem..,por edhe etj)
- veçuese (a, apo, o, ose, ja..ja, ndo...ndo, qoftë..qoftë).
- kundërshtuese (kurse, por, mirëpo, megjithatë, porse, vetëm).
- përmbyllëse (prandaj, andaj, pa, ndaj).
• NËNRENDITËSE
- ftilluese (se, që, në nëse).
- vendore (ku, tek, nga, ngado, deri ku etj.).
- kohore (kur, derisa, gjersa, pasi, ndërsa etj).
- shkakore (se, sepse, si, pasi, derisa, gjersa etj).
- qëllimore (që, me qëllim që, në mënyrë që).
- krahasore-mënyrore (sa, se, si, sesi, sikurse, sikundërse etj).
-kushtore (në, po, nëse, kur, sikur, në qoftëse etj).
-rrjedhimore (sa, saqë, që, aq sa).
3. Ushtrime ( 20 minuta) Punohet me ushtrimet 1,2,3,4 sipas kërkesës. Tek ushtrimi 3 nxënësit argumentojnë lidhëzën e përdorur.
Vlerësimi: Në fund të orës së mësimit nxënësit vlerësohen:
- për identifikimin e lidhëzave;
-për përcaktimin e llojin e tyre sipas funksionit;
- për përdorimin e tyre në fjali.
Detyre shtëpie: Ushtrimi 5, f.216. Përshkruani personazhin që ju pëlqen me shumë nga filmat vizatimore. Nënvizoni lidhëzat që keni përdorur.
(Punoi mësuese Valbona Zelna; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII