PLANIFIKIM DITOR
Planifikimi ditor i një ore mësimore, me në fokus edukimin atdhetar. Qëllim i kësaj ore mësimore është përcjellja e mesazhit se dashuria për atdheun është e madhe dhe e shenjtë.
PLANIFIKIMI DITOR
Fusha: Gjuhët dhe komunikimi
Lënda: Gjuha Shqipe
Shkalla: 1
Klasa: II
Tema Mësimore: Sa të dua o Shqipëri!
Situata e të nxënit: Shqipëria ime
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore: | Fjalët kyçe: |
1. Analizon vargejt e vjershës së dhënë; | Atdheu |
2. Reciton me ndjenjë vargjet e vjershës: “Sa të dua o Shqipëri” | Poezi |
3. Këndon me ndjenjë himnin e flamurit; | Shqipëri, Flamur |
4. Shpreh në mënyra të ndryshme dashurinë për atdheun; | Dashuri, Autori |
Burimet: Veshje festive, tullumbace, flamuj, foto, vizatime, CD, materiale të ndryshme
Lidhja me fushat e tjera ose temat ndërlikulare: Arte, Shoqëria dhe mjedisi (Gjithëpërfshirje)
Metodologjia dhe veprimtaria e nxënësve: Marrëdhënia pyetje-përgjigje.
Në klasë është krijuar një atmosferë festive. Nxënësit janë veshur me veshje festive, është zbukuruar klasa me flamuj dhe tulumbace
Veprimatari: Marrëdhënia pyetje-përgjigje
-Cili ishte titulli i mësimit që mësuam një orë më parë?
-Kush ishte autori?
-Si shprehet autori?
-Si ndjehet autori? Me kë e krahason atdheun?
-Recititmi i vjershës nga nxënësit.
-Po tjetër kujt i këndon?
-Këndimi i Himnit të Flamurit
-Cili është mesazhi që përcjell autori me anë të këtyre vjershave?
-Po ju a e doni atdheun?
-Ç'është atdheu për ju?
Nxënësit shprehin dashurinë për atdheun nëpërmjet: thënie, këngë, vjersha, valle, përshkrime, vizatime.
Vlerësimi: Nxënësit vlerësohen për:
-Shprehjen e mendimit ndaj vjershave;
-Recitimin e vjershave;
-Këndimin e himnit të flamurit;
-Mënyrat e të shprehurit ndaj dashurisë për atdheun dhe ndarjes së emocioneve me të jerët.
Detyrë shtëpie: Mëso vjershën përmendësh.
(Përgatiti mësuese Zana Dogjani, Shkolla 9-vjeçare "Lidhja e Prizrenit", Kukës)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11