Përshkrimi i kompetencave kyçe në dëftesë
Mësuese Elmira Bajrami ka përgatitur përshkrimin e kompetencave kyçe në dëftesë. Krahas secilës notë edhe përshkrimi, shkalla IV...
Nota mesatare | Përshkrimi i kompetencave kyçe në dëftesë Shkalla IV |
---|---|
5 | - Shpreh mendimin e tij/saj për një temë të caktuar me një fjalor të thjeshtë e të përshtatshëm. - Interpreton një proces të caktuar duke bërë ilustrime nga jeta e përditshme. - Bashkëvepron me moshatarët për punën në grup për zhvillimin e komunikimit. - Njeh të drejtat, detyrimet e tij/saj dhe i respekton ato. |
6 | - Shpreh qartë mendimin e tij/saj për një temë të caktuar duke respektuar rregullat e komunikimit. - Rendit informacionet sipas llojit për realizimin e detyrës së dhënë. - Ndan mendime me anëtarët e tjerë të grupit për realizimin e një aktiviteti të përbashkët. - Krijon marëdhënie të shëndetshme duke nxjerrë në pah edukatën e tij/saj. |
7 | - Shpreh mendimin e tij/saj për një temë të caktuar në formë tekstuale apo në forma të tjera të komunikimit . - Paraqet argument për të përforcuar mendimin e tij/saj për probleme nga fusha të caktuara. - Zbaton rregullat e mirësjelljes dhe mban qëndrim ndaj shkeljeve të tyre. - Përzgjedh informacionin e duhur për realizimin e projekteve nëpërmjet përdorimit të TIK-ut. |
8 | - Shpreh mendimin e tij/saj kritik rreth një teme të zhvilluar nga të tjerët duke berë komentet e duhura. - Gërsheton në projekt format e komunikimit verbal dhe elektronik. - Respekton mendimin e tjetrit si tregues qytetarie. - Përzgjedh programe të përshtatshme kompjuterike për realizimin e detyrave. |
9 | - Bashkëbisedon për tema me interes mësimor duke ndërtuar pyetje, duke dhënë përgjigje dhe duke bërë veçim të informacionit. - Përcakton hapat kryesorë për realizimin e një krijimi. - Përdor tolerancën për promovimin e diversitetit kulturor, social, fetar… etj, në shkollë apo në komunitet. - Përzgjedh mjetet e telekomunikacionit nëpërmjet një bashkëpunimi me moshatarët e tij/saj. |
10 | - Komunikon duke përdorur leksikun e përshtatshëm dhe një fjalor të pasur shkencor. - Skicon idetë e tij/saj duke dhënë argumentet bindëse për mënyrën e organizimit të një aktiviteti. - Përdor TIK-un për lehtësimin e procesit të të nxënit dhe rritjen e efektivitetit të mësimdhënies. - Reagon ndaj shkeljeve të të drejtave duke arsyetuar pasojat e veprimeve. |
PËRGATITI: ELMIRA BAJRAMI
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë