Përfshirja e prindërve në procesin mësimor
Përfshirje e prindërve nuk është biseda në telefon ose përmes postës elektronike. Nuk do të thotë të flasësh vetëm kur gjërat shkojnë keq. Dërgimi i rezultateve të nxënësve me email hap një bisedë në shtëpi që përforcon atë që keni bërë në klasë.
Studimet që përshkruajnë rëndësinë e marrjes së prindërve në mësimin e një fëmije janë të shumta. Por, përkundër pohimeve të forta që vijnë si rezultat i tyre, si një mësuese e zënë, është e lehtë t'i lini këto marrëdhënie të rrëshqasin dhe të harroni se sa i rëndësishëm mund të jetë komunikimi me prindërit. Në momente të tilla është e nevojshme të ndërmerret një hap prapa dhe të rifokusohet se sa duhet të fitohen prej tyre.
Për të rritur komunikimin dhe për të fituar nga marrëdhënia që ne mund të ndërtojmë me prindërit është e rëndësishme të keni parasysh këto pika:
1. Kuptoni se çfarë përfshin komunikimi
Përfshirja e prindërve nuk do të thotë biseda të vazhdueshme në telefon ose përmes postës elektronike. Nuk do të thotë të flasësh vetëm kur gjërat shkojnë keq. Komunikimi mund të ndodhë në mënyra të shumta, të cilat mund dhe do të përfshijnë postën elektronike dhe telefonata të rastit, por mund të marrin formën e një aplikimi të vërtetë të detyrave të shtëpisë ose aplikacioneve që komunikojnë sjellje ditore ose vlerësim për rezultatet e të nxënit. Dërgimi i pyetjeve të nxënësve me email prindërve individualisht hap një bisedë në shtëpi, një bisedë që përforcon atë që keni bërë në klasë.
2. Fitoni më shumë kohë
Për çdo shkollë dhe mësues, koha është armiku numër një. Nuk është e mjaftueshme vetëm një ditë për të arritur gjithçka që është e nevojshme, veçanërisht nëse mësimdhënësit priten të thjeshtojnë "komunikimin" e prindërve me ngarkesën ekzistuese të punës. Por nëse një marrëdhënie më e mirë me një prind do të përfitojë në fund të fundit nga mësimi dhe rezultatet e nxënësve tuaj, gjeni kohë dhe ndërtojeni këtë marrdhënie të shëndoshë. Flisni me vendosmëri dhe me besim në mbledhjet e fakultetit dhe stafit, duke kërkuar të paktën një orë shtesë në javë për të marrë realizuar komunikimin me prindërit. Kjo nuk mund të ndodhë në këtë vit, tani që oraret janë të përcaktuar, por gjërat duhet të fillojnë diku, merrni masa për vitin e ardhshëm.
3. Kryeni një gjyq
Për fat të keq, shkollat janë në mëshirën e fondeve, janë të shtrydhur e vazhdimisht shtangen për të marrë çdo vendim. Në një kontekst të tillë, është me të vërtetë e pamundur që një shkollë të vendosë t'i japë çdo mësuesi më pak kohë. Por nëse kërkoni të krijoni një proçes të një strategjie të tillë, me të gjitha dokumentet tuaja pozitive e mësimore të dokumentuara dhe të paraqitura pas një kohe të caktuar, duke përfshirë edhe dëshmi prindërore jashtëzakonisht bindëse, shkolla do të ketë më shumë gjasa të rishqyrtojë politikën ekzistuese. Shkolla mund të duhet të manipulojë në mënyrë krijuese sistemin e tyre aktual për të akomoduar ndryshimet, por shkollat janë vende krijuese dhe do të ngrihen në sfidë, sidomos kur rritet performanca e nxënësve, ky është shpërblimi.
4. Komunikoni mirë
Shumë shkolla dhe prindër supozojnë se të jesh në gjendje të ndërveprosh me sukses me prindërit është një e dhënë. Megjithatë, ka një numër faktorësh që mund të ndikojnë në aftësinë për të komunikuar me prindërit, dhe shumë prej tyre mund të duken sikur e bëjnë të pamundur komunikimin. Por, për çdo skenar që mund të keni hasur me një prind që nuk reagon, dikush atje do të kishte gjetur një rrugë që e kalonte. Me fat për ne, mësuesit duan të ndajnë, kështu që thjesht pyesni ose bëni disa kërkime në rrjetin tuaj.
5. Investoni në zhvillimin profesional
Gjithmonë me të kuptuarit se sa e dobishme mund të jetë që prindërit të mbështesin klasën tuaj, të organizojnë një zhvillim profesional në këtë temë. Shkolla juaj do të jetë e lumtur që ju të shkoni në një konferencë për këtë temë, duke supozuar që ju do të ktheheni dhe të promovoni njohuritë tuaja për të tjerët. Nëse kjo nuk është e mundur, atëherë sugjeroni menaxherin tuaj të linjës ose drejtorin një sesion të bazuar në të në ditën tuaj të ardhshme të zhvillimit profesional; madje edhe më mirë, paraqisni vetë seancën - në këtë mënyrë do të mësoni shumë më tepër për këtë dhe do të bëheni shumë më e mirë në të.
6. Hartimi i punës që lidh klasa me komunitetet
Nëse planifikoni përvoja mësimore që lidhin klasën me komunitetet që jetojnë nxënësit, marrëdhënia midis shkollave dhe prindërve do të jetë më autentike, sesa një transaksion i njëanshëm i bazuar tërësisht në nocionet e suksesit akademik.
7. Mbani atë pozitiv!
Mos lejoni që përvojat e këqija të shkatërrojnë potencialin e komunikimit më të shpeshtë. Kemi ardhur të gjithë prindër tepër aktivë, të cilët duket se i tejkalojnë kufijtë e kohës sonë personale. Kjo është arsyeja pse është shumë e rëndësishme të mësohet se si të vendosen kufij të qartë me prindërit. Vendosja e afateve kohore përpara fillimit të një takimi dhe dhënia e informacioneve gjenerike për një klasë nëpërmjet një blogu ose faqeje në klasë mund të ulin pritjet e prindërve për kohën tuaj.
Gjithkush pajtohet që përfshirja e prindërve në mësimin e nxënësve është e rëndësishme dhe në fakt një faktor kyç në suksesin e tyre. Shumica e mësuesve ndihen të frustruar, sepse mungesa e kohës i pengon ata të angazhohen më shumë në praktikë, veçanërisht në nxitjen e përpjekjeve pozitive të nxënësve. Çelësi për arritjen e suksesit nuk është një ëndërr e pamundur dhe në të vërtetë mund të kërkojë vetëm një ndryshim të lehtë të fokusit dhe drejtimit për t'u realizuar.
(A. Hoxhaj; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Gjeografi, teste përmbledhëse për periudhën e parë për klasën VI, VIII, X, XII
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11