4 parime themelore

Parimet e mësimit me në qendër nxënësin

Mësimi i përqendruar te nxënësit është procesi i të mësuarit që i vë nevojat e nxënësve mbi komoditetet e planifikimit, politikës dhe procedurës.

Mësimi i përqendruar te nxënësit është procesi i të mësuarit që i vë nevojat e nxënësve mbi komoditetet e planifikimit, politikës dhe procedurës.


Ashtu si çdo frazë, “të mësuarit me në qendër nxënësit” është subjektiv, fleksibël dhe i dobishëm sepse mbështetet në hartimin e përvojave të të nxënit për studentët. Për shembull, duke argumentuar për një “qasje të përqendruar te nxënësit” për krijimin e kornizave të kurrikulave që përqendrojnë nevojat e njohurive autentike të secilit nxënës, wshwt e vlefshme duke krijuar një klasë “të përqendruar te nxënësit" që u jep nxënësve pak zgjedhje në përmbajtje, zë në produkt ose një domosdoshmëri njerëzore për shprehjen krijuese. 


Qëndrueshmëria e nxënësit përdor një person të vërtetë si audiencë dhe harton përvojat e mësimit parë nga ajo pikë.


Po ju paraqesim katër pika që t’i keni parasysh kur planifikoni orën e mësimit.


1. Hapësirë

  • Krijues
  • Dinamik
  • I lëvizshëm
  • Emocionalisht i sigurt
  • Nervoz

Vend 

  • Kjo nderon historinë e tyre
  • Kjo nxit entuziazmin dhe kureshtjen e tyre
  • Që ata të lidhin në mënyrë thelbësore "jo-akademike"
  • Kjo pasqyron nevojat e tyre
  • Ata besojnë se mund të ndikojnë

Zë 

  • Në format e vlerësimit dhe kurrikulumit 
  • Kjo rritet si kuptimi i tyre
  • Kjo pasqyron kush janë me të vërtetë
  • Në bisedat në klasë
  • Në komunitetin lokal dhe rreth kombëtares 
  • Ngjarjet globale

Zgjedhje 

  • Në përmbajtje dhe përparësi
  • Në format mediatike dhe shpërndarjen e përmbajtjes
  • Në audiencat për punën e tyre
  • Në strategjitë e mësimit, strategjitë e shkrim-leximit, etj.
  • Duke ndjekur ritmin

(Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)

9,035 Lexime
7 vjet më parë