Orë model, TIK VIII
“Rrjetet sociale dhe qëndrimi etik ndaj tyre”, “Rregullat e komunikimit në Internet, chat, E-mail” këto dy tema janë pjesë e programit të TIK klasa e VIII. Planifikimi i kësaj ore 90 minuta u realizua nga mësuesja Silva Sufali, shkolla 9-vjeçare Pajovë.
Planifikim ditor
Data __________
Fusha: Teknologji dhe TIK
Lënda: TIK
Shkalla: IV
Klasa: VIII
Mësuese: Silva Sufali
Shkolla 9-vjeçare Pajovë
Tema mësimore
Ora e parë: Rrjetet sociale dhe qëndrimi etik ndaj tyre
Ora e dytë: Rregullat e komunikimit në Internet, chat, E-mail
Situata e të nxënit:
Nxënësit diskutojnë në klasë për adresat e tyre rreth rrjeteve sociale duke e vënë theksin te koha që zënë në jetën e tyre këto rrjete.
Nxënësit tregojnë përdorimin e postës duke e lidhur atë me postën elektronike si dhe përdorin analogjitë apo dallimet midis tyre.
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore
Rezultatet për njësinë mësimore 1
- identifikon disa nga rrjetet sociale
- argumenton mënyrat e ndryshme që sjell për mbrojtjen nga interneti
Fjalët kyçe: Rrjete sociale, Facebook, Email, Chat, Virus, Password
Rezultatet për njësinë mësimore 2:
- tregon rregullat e komunikimit
- zbaton rregullat e komunikimit në chat
- dërgon dhe merr informacion përmes postës elektronike
Burimet: Libri TIK 8, foto të rrjeteve sociale, adresa e e-mailit e klasës, internet etj.
Lidhja me fushat e tjera ose temat ndërkurrikulare: Gjuhë shqipe dhe komunikim, qytetari.
Pjesa e parë e mësimit 45’ ora 1
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve
Metodat (diskutim, vëzhgo-analizo-diskuto, punë individuale)
Lidhja me temën e mëparshme (Përshkrimi i situatës)
Paraqes përpara nxënësve fotot e mëposhtme:
Diskutoj me nxënësit rreth asaj se çfarë ata dinë në lidhje me rrjetet sociale.
A i përdorni ju ato? Për çfarë i përdorni?
Ndërtimi i njohurive
Nxënësit diskutojnë me radhë rreth anëve pozitive dhe negative të përdorimit të rrjeteve sociale duke i evidentuar ato.
Anët pozitive | Anët negative | U shpjegoj nxënësve se mënyrat e mbrojtjes në internet janë disa |
---|---|---|
1. | 1. | P.sh.: përdorimi i një pass të sigurtë |
2. | 2. | Komunikimi me njerëz të njohur. |
3. | 3. | Ndaj me nxënësit informacion rreth E-safety. |
4. | 4. | Hackerat, a i keni dëgjuar ndonjëherë? Nëse po, si mund t’i shmangim? |
A e mbani mend çfarë është një blogger? Si mund te regjistrohemi dhe ta përdorim atë?
Po ndonjë blog për foto ose video a njihni?
Shumë nga blogjet të lejojnë të postosh informacion në to, i tillë është edhe tumbrl.
Një tjetër rrjet shumë i përdorur eshët edhe flickr, i cili na lejon të ndajmë me njeri-tjetrin video dhe foto.
Pjesa e dytë e mësimit - 45 minuta ora 2
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve
Metodat (Marrëdhënie pyetje-përgjigje diskutime, shënime mbi shënime, diskutim, punë e pavarur, punë dyshe)
(Përshkrim i situatës)
U tregoj nxënësve fotot e mëposhtme:
Diskutojmë në klasë rreth analogjisë midis e-mail dhe postës standarde.
Për çfarë qëllimi përdoret secila? A e zëvendësojnë plotësisht njëra-tjetrën?
A ka rregulla të veçanta rreth komunikimit në e-mail dhe komunikimit postar?
Ndërtimi njohurive (shënime mbi shënime, diskutim)
Plotësoj njohuritë e nxënësve duke theksuar rregullat e komunikimit
- Njeh personin me te cilin komunikon.
- Komunikon në mënyrë etike.
- Lajmëron prindin ose mësuesin për e-mailin me përmbajtje të papërshtatshme.
- Kujdeset për elementet e sigurisë.
- Nuk shpërndan informacion nga e-mail në rrjetet sociale.
Bëj dallimet midis komunikimit në e-mail dhe atij në chat duke bashkëbiseduar me nxënësit.
Prezantimi dhe demonstrimi i rezultateve (punë e pavarur)
1. Nxënësit japin mënyrat se si të identifikojmë profilet e rreme sociale.
Rrugët që ndjekin për t’u mbrojtur nga hackerat e ndryshëm.
2. U shpërndaj nxënësve fisha të ndryshme me rregullat e komunikimit në chat dhe në e-mail.
Secili prej tyre ndërton një strategji se si do të komunikojë në secilën prej tyre dhe e paraqet përpara klasës.
Vlerësimi
Vlerësoj nxënësit për:
1. Për përgjigjet e sakta, përdorimin e imagjinatës dhe mendimit kritik.
2. Për idetë interesante që sjellin rreth përdorimit efektiv të e-mailit dhe chatit.
Detyrë shtëpie: nxënësit krijojnë një ese për rrjetin social të preferuar duke argumentuar rreziqet që ato bartin dhe mënyrën se si t’i shmangin këto rreziqe.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024