Orë model në lëndën e anglishtes, përdorimi i teknologjisë në mësimdhënie, loja “Mystery Skype”
Mësuesja Eriona Qoshi me nxënësit e klasës së 6-të të shkollës së Mesme të Bashkuar “Isak Alla”, kanë zhvilluar metodën e re mësimore të quajtur “Mystery Skype”. Një orë interaktive me në qendër nxënësin dhe përdorimin e teknologjisë në shkollë.
MËSIMDHËNIA ËSHTË ART DHE TË TILLË E BËN VETËM MËSUESI!
Kjo është një orë mësimi ndryshe në lëndën e Anglishtes. Një eksperiencë e re, sa edukative aq edhe argëtuese. Në lidhje direkte me Skype me një shkollë tjetër në shtetin Rus, nxënësit e klasës së 6-të të shkollës së Mesme të Bashkuar “Isak Alla” Zgosht, Librazhd, praktikuan njohuritë e tyre në gjuhën angleze duke zhvilluar kuice, lojëra mësimore si dhe shkëmbyen vlera të veçanta kulturore e sociale të vendit të tyre. E organizuar nga mësuesja e anglishtes Eriona Qoshi, kjo është një orë mësimi me të gjithë komponentët që e bëjnë një orë interaktive me në qendër nxënësin dhe përdorimin e teknologjisë në shkollë.
Shkolla e Mesme e Bashkuar “Isak Alla” Zgosht, Librazhd
Lënda: Anglisht
Klasa: 6-të
Mësuesja: Eriona Qoshi
Metoda: Përdorimi i teknologjisë në mësimdhënie. Loja: “Mystery Skype”
Çfarë është “Mystery Skype”?
“Mystery Skype” është një lojë mësimore, e luajtur nga dy klasa në vende të ndryshme të botës në lidhje direkt me Skype, ku asnjëra nga klasat nuk e di vendndodhjen e tjetrës. Qëllimi i lojës është që të hamendësohet vendndodhja e klasës tjetër duke i bërë pyetje njëri-tjetrit. Ajo është një mënyrë tërheqëse për të frymëzuar të mësuarit duke i çuar nxënësit në një udhëtim virtual nëpër botë dhe një mënyrë fantastike për të integruar studentët në një komunitet global, për të përmirësuar aftësitë e tyre të komunikimit në gjuhën e huaj dhe zgjidhjes së problemeve. Nxënësit inkurajohen gjithashtu të udhëheqin mësimin dhe të mësojnë se si të bashkëpunojnë në mënyrë efikase me bashkëmoshatarët e tyre.
Përshkrimi i lojës
Përpara orës mësimore mësuesi duhet të ketë:
• Lidhje të sigurt me internet;
• Kompjuter ose laptop (bashkë me pajisje audio dhe video);
• Një llogari aktive në Skype;
• Harta të botës.
Pasi është siguruar një lidhje e sigurt me Skype, nxënësit, sipas roleve që u është paracaktuar nga mësuesi, fillojnë të hamendësojnë vendndodhjen e klasës tjetër duke u drejtuar me radhë pyetje po/jo të tilla si: “A ndodhet shteti juaj në Europë?” , “ A ka ngjyrë të kuqe në flamurin tuaj? “, “A kufizohet shteti juaj me…..? “ etj.
Të dyja klasat partnere duhet të sigurojnë përgjigje të drejtpërdrejta për pyetjet e parashtruara.
Pasi është gjetur vendndodhja e saktë nga të dyja klasat, mësimi mund te vijojë me aktivitete të tjera të planifikuara si një prezantim i shkurtër i vendit ose shkollës së tyre, kuice, etj.
Arsyet për të përdorur Skype Mystery:
- Krijon një komunitet global të nxënësve
- Nxit te menduarit kritik
- Rrit motivimin dhe vetëbesimin
- Përmirëson shkathtësitë hetuese e hulumtuese në gjeografi
- Zhvillon Aftësitë e të dëgjuarit dhe të të folurit ne gjuhen e huaj
- Është veprimtari me në qendër nxënësit
- Përdorimi i shumë burimeve për të gjetur informacion
- Qëllimi autentik për kërkime
- Bashkëpunim
- Mësimi i bazuar në sfida
- Krijon partnerë për projektet e ardhshme
- Mëson mësuesit të bashkëpunojnë globalisht
Përgatitur nga Eriona Qoshi, mësuese e anglishtes,
Shkolla e Mesme e Bashkuar “Isak Alla” Zgosht,Librazhd.
(Portali Shkollor)
Teste vlerësimi për klasën e parë
Teste përmbledhëse për klasën e parë, tremujori i parë
Test Biologji VI, tremujori i parë, viti shkollor 2021 - 2022