Orë model, gjuha shqipe II
Kjo orë model në lëndën e gjuhës shqipe klasa e dytë është përgatitur nga mësuesja e ciklit të ulët Suada Vokshi. Dy temat janë planifikuar sipas nismës së re të MASR “Tri lëndë në gjashtë orë”.
Janar 2018
Fusha: gjuhët dhe komunikimi
Lënda: gjuhë shqipe
Shkalla: I
Klasa: II
Mësuese: Suada Vokshi
Temat mësimore:
Ku e gjejmë ujin? (2 orë mësimore)
Rezultatet e të nxënit:
- Lexon vjershën duke respektuar shenjat e pikësimit.
- Tregon ndërtimin e vjershës.
- Përshkruan ku e gjejmë ujin në natyrë dhe në jetën e përditshme.
- Analizon strofat e vjershës.
Situata e të nxënit:
1- Ujitja e një bime
2- Pirja e një gote me ujë
Fjalët kyçe: Ujë, bimë, njeri, 70 për qind, poezi, strofa, vargje.
Burimet materiale: Vazo me lule, shishe me ujë, gotë, teksti i nxënësit, fletorja e klasës, Metodologjia: Stuhi mendimesh, ditari dypjesësh, pesëvargësh.
Lidhja me fushat e tjera: Arte (Art pamor ), shkencat e natyrës, matematika.
Zhvillimi i orës mësimore:
Situata e të nxënit
Vendos mbi tavolinë një vazo me lule. Mbush një gotë me ujë dhe i kërkoj një nxënësi të ujit lulen.
Pyes nxënësit:
Çfarë po bëjmë ? Pse po veprojmë kështu ? Pse???
Mbush një gotë me ujë dhe e pi.
Çfarë bëra unë? Pse veprova kështu? Pse???
U tregoj nxënësve për sasinë e ujit që ndodhet në trupin tonë. Ua demonstroj me vizatim.
Stuhi mendimesh
Ku e gjejmë ujin?
• Edhe poezia që do të mësojmë sot na drejton një pyetje: Ku e gjejmë ujin?
• U kërkohet nxënësve të lexojnë 5 minuta në heshtje poezinë dhe të nënvizojnë fjalët që nuk kuptojnë. (bëhet shpjegimi i fjalëve të vështira)
• Lexohet poezia (në fillim mësuesja, pastaj nga nxënës të ndryshëm)
• Pyes nxënësit:
- Si titullohet vjersha? - Sa strofa ka vjersha ? - Si janë të ndërtuara strofat ?
Strofa | Komenti |
---|---|
Uji nuk ka shije dhe nuk ka sa erë, uji nuk ka ngjyrë, por ka shumë . . . vlerë. | Uji nuk ka shije, erë dhe as ngjyrë por ai ka shumë vlerë. |
Ku nuk e gjen ujin, n’ujëvarë, në lumë, në pus e përrua, n’ det, valë e shkumë. | |
Si male të ngrira, në pole e gjen, e gjen në burime, në shi e liqen. | |
Edhe në fytyrë, herët në mëngjes, kur lan të dy faqet, dhe të hyn në... vesh | |
E gjen dhe në trup, qysh ditën kur lind, ujë ka trupi yt, shtatëdhjetë për qind ! |
Pas analizës së çdo strofe bëhet komenti i saj duke e shkruar në tabelën e modeluar.
• Plotësohet ushtrimi në tekst mbi përdorimin dhe rëndësinë e ujit.
Pesëvargësh
U shpërndaj nxënësve nga një fletë dhe u kërkoj që të bëjnë një pesëvargësh për UJIN
UJI
_____________________ ______________________
_____________________ _______________________ ____________________
________________________________________________________________________
_______________________
Lexohen punimet e nxënësve. Vlerësohen punimet më të bukura.
Kohën e mbetur i kërkoj nxënësve që të përpiqen ta mësojnë vjershën përmendësh.
Detyrë shtëpie
Mëso vjershën përmendsh.
Vlerësimi i nxënësve
Vlerësohen nxënësit me fjalë dhe shprehje vlerësuese për
- mënyrën e të shprehurit / Leximin e vjershës duke respektuar shenjat e pikësimit.
- përshkrimin e ndërtimit të vjershës / Përshkrimin e rëndësisë të ujit në natyrë dhe në jetën e përditshme. /Analizën e vjershës / Krijimin e pesëvargëshit.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024