Model planifikimi i orëve të vëzhgimit të praktikantit/es
Ju sjellim një model të planifikimit të orëve të vëzhgimit të praktikantit/es. Për të gjithë ata që janë duke ndjekur praktikën profesionale, ky është modeli, sipas të cilit bëhet vlerësimi.
Ju sjellim një model të planifikimit të orëve të vëzhgimit të praktikantit/es. Për të gjithë ata që janë duke ndjekur praktikën profesionale, ky është modeli, sipas të cilit bëhet vlerësimi, i bazuar në vëzhgimin që bëhet mbi elementë të caktuar, si dhe treguesit që orientojnë këtë vëzhgim. Vlerësimi përfshin katër nivele, të cilët janë: Dobët, Mjaftueshëm, Mirë dhe Shumë mirë.
Vëzhgimi bëhet për:
- Kompetencat e komunikimit dhe të shprehurit;
- Mësimdhënien dhe mësimnxënien;
- Vlerësimin e të nxënit;
- Portofolin e të nxënit;
- Hartimin e punëve me shkrim. Punët me shkrim (Teste);
- Korrigjimin e punëve me shkrim;
- Etikën dhe sjelljen;
- Hartimin e detyrave;
- Dokumentacionin (ditar dhe shënime personale të kandidatit);
- Hartimin e testeve për tremujorin e dytë.
(Portali Shkollor)
Metodat dhe teknikat e mësimdhënies me në qendër nxënësit
Struktura për hartimin e planit edukativ
Si të hartojmë një test