Mësim i bazuar në lojë, një aplikacion i ri, një strategji...
Ka shumë mënyra të reja për të mësuar në epokën tonë digjitale, përballja me ide të reja është ndryshe nga mendimi i brendshëm për punën dhe duhet akoma më shumë punë për ta integruar atë në strategjinë tuaj të punës së përditshme me nxënësit.
Ju keni gjasa të lexoni për diçka kohët e fundit që kapin syrin tuaj.
Mësim i bazuar në lojë. Një aplikacion i ri. Një strategji e plotë për shkrim-leximin.
Dhe kjo njohje ndoshta u përcoll nga diçka tjetër - një cicërimë me një lidhje me një kanal të YouTube që shpërtheu larg. Ose një citat rreth të mësuarit që po të bën të rishohësh atë që më parë menduat se e dinit për arsimin. Ndoshta edhe një ide për të mësuarit në bazë të projektit, një burim nga një sesion i shkëlqyer, një kornizë mësimi nga një libër, ose zbulimi i një komuniteti të ri në internet.
Ka shumë mënyra të reja për të mësuar në epokën tonë digjitale, përballja me ide të reja është ndryshe nga mendimi i brendshëm për punën dhe duhet akoma më shumë punë për ta integruar atë në strategjinë tuaj të punës së përditshme me nxënësit. Më poshtë janë disa këshilla për t'ju ndihmuar që të bëni atë tranzicion, duke përdorur idetë më të mira që shihni çdo ditë.
8 mënyra që ju të rriteni si mësues
1. Filloni nga puna duke integruar “gjëra” të vogla
Mos rivendosni gjithçka që bëni, edhe nëse ajo "gjë" e re që ju keni gjetur sugjeron që të bëni pikërisht këtë. Ndryshimet që ju përpiqeni të bëni duhet të jenë të qëndrueshme. Prandaj filloni me ndryshime të vogla edhe nëse qëllimi juaj është të ndryshoni gjithccka, bëjeni gradualisht.
2. Filloni menjëherë
Sapo e shikoni diccka të re dhe doni që ta praktikoni, bëjeni menjëherë pa humbur kohë. Së shpejti perceptimi juaj për atë ide apo burim të ri do të ndryshojë apo do të humbasë shkëlqimin e tij, ose bëhet disi i paqartë. Pra filloni me hapa të vegjël dh filloni menjëherë.
3. Shikoni dhe mësoni sistematikisht
Me ndryshime të reja, duhet të bëhen disa rregullime. Strategjia juaj e re e vlerësimit, aplikimi për të mësuar, mjeti i medias sociale ose përdorimi i zgjeruar i analogjive do të ndryshojë ekosistemin e mënyrës sesi mësoni. A është kjo një mënyrë e mirë? Shko me të, jo verbërisht, por me kuptimin se nëse nuk përshtatesh, me gjasë do të ndryshosh.
4. Reflektoni, reflektoni, reflektoni
Reflektoni atë që keni mësuar! Diskutojini më tej me studentët, kolegët dhe reflektoni! Reflektoni edhe pasi të provoni. Merrni parasysh përdorimin e "Si e ka bërë dhe si e dini?", Për të ndihmuar në krijimin e këtij reflektimi, që ju detyron të përballeni me mënyrën se si mendoni se gjërat shkuan dhe pastaj të shqyrtoni "të dhënat" ose dëshminë e vlerësimit (qoftë formal apo joformal ).
5. Bashkëpunoni
Duke folur me kolegët, bashkëpunimi jo vetëm që hap një mendim të ri për të menduar, rishikuar dhe zgjeruar (një koleg që ofron një strategji të shkëlqyeshme të shkrim-leximit për të mësuarin e përzier), por gjithashtu "ju vë në grep" për të parë më mirë idenë. (nëse nuk doni të njiheni si mësues i cili fillon një milion projekte pa parë ndonjë rrugë të mesme).
6. Dëgjojini nxënësit
Ata do t'ju bëjnë të ditur se si po bëni, dhe se si ndryshon strategjia e të mësuarit në mësimdhënien tuaj. Ju vetëm duhet të jeni të gatshëm të dëgjoni me një mendje të hapur.
7. Jini kureshtar
Një ndryshim në zanatin tuaj të mësimdhënies padyshim do të çojë në një tjetër. Jini gjithmonë kurioz, përgjigjuni të menduarit të ri me një sy kritik dhe një zemër plot mundësi.
Ashtu si i inkurajoni nxënësit tuaj të qëndrojnë aktivë, të angazhuar dhe të lidhur, edhe ju mund të vazhdoni të lexoni rreth ideve të reja, duke u lidhur me komunitetet e reja, duke marrë pjesë në biseda tëeet dhe në biseda kolegjiale për të reflektuar dhe në proces të vazhdoni të përsosni veten në mënyrë profesionale, duke bërë ndryshime të qëndrueshme në mënyrën që ju jepni mësim.
8. Festoni që po mësoni!
Sepse kjo është arsyeja pse ne jemi këtu. Pa festuar suksesin - suksesi dhe rritja e nxënësve tuaj dhe mënyra se si i keni ndihmuar ata - puna jote është e paqëndrueshme. Në të njëjtën mënyrë që nxënësit tuaj duhet të shohin përparimin dhe të besojnë tek ju.
(Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë