Komente të ndryshme vlerësimi sipas lëndëve
Mësuesja Vileta Nipolli Kuqi, e shkollës Sule Harri, Elbasan ka përgatitur komente vlerësimi për lëndë të ndryshme, si: Matematikë, Dituri natyre, Gjuhë shqipe, Qytetari, të cilat i takojnë përiudhës së dytë.
Mësuesja Vileta Nipolli Kuqi, e shkollës Sule Harri, Elbasan ka përgatitur komente vlerësimi për lëndë të ndryshme, si: Matematikë, Dituri natyre, Gjuhë shqipe, Qytetari, të cilat i takojnë përiudhës së dytë.
PERIUDHA JANAR – MARS 2018 - 2019
Komente të vlerësimit të nxënësve sipas niveleve të arritjes. Gjuhë shqipe Klasa III
Nr | Emri i nxënësit | Fjalitë përshkruese sipas rezultateve të të nxënit | Shkalla e vlerësimit |
---|---|---|---|
1 | - Dallon shkëlqyeshëm hyrjen, zhvillimin dhe fundin e një historie, përralle, tregimi etj.; - Përdor shkëlqyeshëm gjuhën standarde gjatë të folurit. - Zbaton shkëlqyeshëm rregullat e drejtshkrimit gjatë të shkruarit; - Identifikon shkëlqyeshëm elementet që kanë nevojë për përmirësime si p.sh., përdorimin e gjuhës (shton dy mbiemra për të përshkruar një personazh); - Dallon shkëlqyeshëm emrat e përgjithshëm me të përveçëm, - Lakon shkëlqyeshëm emrat sipas rasave; - Përcakton shkëlqyeshëm gjininë dhe numrin e emrit; - Zgjedhon shkëlqyeshëm në kohën e tashme, në kohën e kryer të thjeshtë, në kohën e pakryer dhe në kohën e ardhme foljet e rregullta; | 5(ASH) Arritje të shkëlqyera | |
2 | - U përgjigjet shumë mirë pyetjeve (Kush? Çfarë? Kur? Ku? Pse?) në lidhje me ngjarjet që ndodhin në tregim, përrallë, fabul, legjendë etj.; - Zbaton shumë mirë rregullat e drejtshkrimit gjatë të shkruarit; - Përcakton shumë mirë gjininë dhe numrin e emrit; - Lakon shumë mirë emrat sipas rasave;- përcakton gjininë dhe numrin e mbiemrit; - Zgjedhon shumë mirë në kohën e tashme dhe në kohën e ardhme foljet e rregullta; | 4( ASHK) Arritje shumë të kënaqshme | |
3 | - U përgjigjet mirë pyetjeve të mësuesit rreth brendisë së tekstit; -Lexon mirë tekstin; - U përgjigjet mirë pyetësorëve të thjeshtë me shkrim; Dallon mirë emrat e përgjithshëm me të përveçëm, - Përcakton mirë gjininë dhe numrin e mbiemrit; - Dallon mirë përemrat vetorë | 3 (AK) Arritje të kënaqshme | |
4 | Është i përqëndruar deri diku për tu përgjigjur pyetjeve të mësuesit rreth brendisë së tekstit; Nuk pyet e sqaron, kërkon mbështetjen e mësueses ose të shokëve në dallimin e emrave, mbiemrave, përemrave dhe foljeve. Plotëson me ndihmën e mësueses ose të mbështetësve të tjerë pjesët me disa fjali të shkurtra. | 2 (ANP) Arritje që kanë nevojë për përmirësim | |
5 | Nuk është i përqëndruar në të dëgjuarin e teksteve të ndryshme që diskutohen në klasë. Nuk dallon emrat e përveçëm nga të përgjithshmit,trajtat , rasat e emrit. Nuk identifikon tiparet dalluese të një mbiemri si një cilësi,formë, ngjyrë etj. Nuk plotëson pjesët që u mungojnë fjalëve ose fjalive; | 1 (AP) Arritje të pakënaqshme |
Periudhae dytë Janar – Mars 2018 - 2019
Komente të vlerësimit për ҫdo nxënës sipas nivelevetë arritjes. Matematikë Klasa III
Nr | Emri i nxënësit | Fjalitë përshkruese sipas rezultateve të të nxënit | Shkalla e vlerësimit |
---|---|---|---|
1 | - shumëzon shkëlqyeshëm numrat nga 10 deri në 19 me 3 dhe 5; - fillon të pjesëtojë shkëlqyeshëm numrat dyshifrorë edhe përtej tabelës së shumëzimit, psh. 60 : 5 , 33 : 3; -kupton shkëlqyeshëm pjesëtimin si veprim i kundërt i shumëzimit; - kupton shkëlqyeshëm mbetjen gjatë pjesëtimit, (mbeten edhe disa për t’u ndarë); -kupton shkëlqyeshëm dhe zbaton vetinë e ndërrimit të shumëzimit; - njeh shumëfishat e 2, 5 dhe 10 për numrat dy dhe treshifrorë; -llogarit shkëlqyeshëm me mend dyfishin dhe gjysmën respektive për numrat deri në 20; - llogarit shkëlqyeshëm me mend dyfishin dhe gjysmën e shumëfishave të 5 deri në 100; - llogarit shkëlqyeshëm me mend dyfishin e numrave nga 50 deri në 500. - shumëfishon shkëlqyeshëm një numër dyshifrorë me 10; - përdor shkëlqyeshëm konceptin e thyesës për të shprehur pjesë të së tërës, (psh. ¾ tre të katërtat); | 5(ASH) Arritje të shkëlqyera | |
2 | - shumëzon shumë mirë numrat nga 10 deri në 19 me 3 dhe 5; - kupton shumë mirë mbetjen gjatë pjesëtimit, (mbeten edhe disa për t’u ndarë); - kupton dhe zbaton shumë mirë vetinë e ndërrimit të shumëzimit; - njeh shumë mirë shumëfishat e 2, 5 dhe 10 për numrat dy dhe treshifrorë; - llogarit shumë mirë me mend dyfishin dhe gjysmën respektive për numrat deri në 20; - llogarit shumë mirë me mend dyfishin dhe gjysmën e shumëfishave të 5 deri në 100; - shumëfishon shumë mirë një numër dyshifrorë me 10; - përdor shumë mirë konceptin e thyesës për të shprehur pjesë të së tërës, (psh. ¾ tre të katërtat); | 4( ASHK) Arritje shumë të kënaqshme | |
3 | kupton mirë mbetjen gjatë pjesëtimit, (mbeten edhe disa për t’u ndarë); - kupton dhe zbaton mirë vetinë e ndërrimit të shumëzimit; - njeh mirë shumëfishat e 2, 5 dhe 10 për numrat dy dhe treshifrorë; - llogarit mirë me mend dyfishin dhe gjysmën respektive për numrat deri në 20; - llogarit mirë me mend dyfishin dhe gjysmën e shumëfishave të 5 deri në 100; - shumëfishon mirë një numër dyshifrorë me 10; - përdor mirë konceptin e thyesës për të shprehur pjesë të së tërës, (psh. ¾ tre të katërtat); | 3 (AK) Arritje të kënaqshme | |
4 | - kupton dhe zbaton deri diku vetinë e ndërrimit të shumëzimit; - njeh deri diku shumëfishat e 2, 5 dhe 10 për numrat dy dhe treshifrorë; - llogarit me ndihmën e mësueses dyfishin dhe gjysmën për numrat deri në 20; - përdor me ndihmën e mësueses konceptin e thyesës për të shprehur pjesë të së tërës, | 2 (ANP) Arritje që kanë nevojë për përmirësim | |
5 | - Nuk kupton dhe zbaton vetinë e ndërrimit të shumëzimit; - Nuk njeh shumëfishat e 2, 5 dhe 10 për numrat një e dy shifrorë; - Nuk llogarit dyfishin dhe gjysmën për numrat deri në 20; - Nuk përdor konceptin e thyesës për të shprehur pjesë të së tërës, | 1 (AP) Arritje të pakënaqshme |
Periudha e dytë Janar – Mars 2018 - 2019
Komente të vlerësimit për ҫdo nxënës sipas nivelevetë arritjes. Dituri natyre Klasa III
Nr | Emri i nxënësit | Fjalitë përshkruese sipas rezultateve të të nxënit | Shkalla e vlerësimit |
---|---|---|---|
1 | Dallon shkëlqyeshëm pjesët e bimës rrënjë, kërcell, gjethe dhe lule; Shpjegon shkëlqyeshëm nga vëzhgimet se bimët kanë nevojë për ujë dhe dritë që të rriten; Eksploron shkëlqyeshëm rolin e lules në ciklin jetësor të një bime. Tregon shkëlqyeshëm se kafshët, përfshirë njeriun, kanë nevojë të marrin sasinë dhe llojin e duhur të ushqimit që të jetojnë; Dallon shkëlqyeshëm se kafshët përfshirë dhe njeriun kanë skelet dhe muskuj për mbështetje, mbrojtje dhe lëvizje; Ndan shkëlqyeshëm ne grupe gjallesat në bazë të tipareve të thjeshta si: prania e skeletit dhe mënyra se si lëvizin etj; | 5 (ASH) Arritje të shkëlqyera | |
2 | Dallon shumë mirë pjesët e bimës rrënjë, kërcell, gjethe dhe lule; Shpjegon shumë mirë nga vëzhgimet se bimët kanë nevojë për ujë dhe dritë që të rriten; Tregon shumë mirë se kafshët, përfshirë njeriun, kanë nevojë të marrin sasinë dhe llojin e duhur të ushqimit që të jetojnë; Dallon shumë mirë se kafshët përfshirë dhe njeriun kanë skelet dhe muskuj për mbështetje, mbrojtje dhe lëvizje; | 4( ASHK) Arritje shumë të kënaqshme | |
3 | Dallon mire, por dhe me pasiguri pjesët e bimës rrënjë, kërcell, gjethe dhe lule; Tregon mire, por dhe me pasiguri se kafshët, përfshirë njeriun, kanë nevojë të marrin sasinë dhe llojin e duhur të ushqimit që të jetojnë; Dallon mire, por dhe me pasiguri se kafshët përfshirë dhe njeriun kanë skelet dhe muskuj për mbështetje, mbrojtje dhe lëvizje; | 3 (AK) Arritje të kënaqshme | |
4 | Dallon me ndihmën e mësueses pjesët e bimës rrënjë, kërcell, gjethe dhe lule; se bimët kanë nevojë për ujë dhe dritë që të rriten; Tregon me ndihmën e mësueses se kafshët, përfshirë njeriun, kanë nevojë të marrin sasinë dhe llojin e duhur të ushqimit që të jetojnë; | 2 (ANP) Arritje që kanë nevojë për përmirësim | |
5 | Dallon me ndihmën e mësueses pjesët e bimës rrënjë, kërcell, gjethe dhe lule; nuk di elementët qe i duhen bimës pës për tu rritur; Nuk tregon qartë se kafshët, përfshirë njeriun, kanë nevojë të marrin sasinë dhe llojin e duhur të ushqimit që të jetojnë; | 1 (AP) Arritje të pakënaqshme |
Periudha e dytë Janar – Mars 2018 - 2019
Komente të vlerësimit për ҫdo nxënës sipas niveleve të arritjes. Qytetari Klasa III
Nr | Emri i nxënësit | Fjalitë përshkruese sipas rezultateve të të nxënit | Shkalla e vlerësimit |
---|---|---|---|
1 | · Dallon shkëlqyeshëm disa nga shërbimet për të cilat njerëzit kanë nevojë në lagjen ku banojnë (pastrimi, mbrojtja nga zjarri, parqet pushimi, kënde lojërash etj) · dallon shkëlqyeshëm disa nga institucionet që mund të ofrojnë shërbime për komunitetin ku jeton (për shembull, tregon se çfarë ’shërbime mund ofrojnë policia, zjarrfikësit etj.); · përshkruan shkëlqyeshëm disa nga veprimet që janë të domosdoshme për të shfrytëzuar shërbimet e komunitetit ku jeton në rast nevoje; · tregon shkëlqyeshëm se çfarë mund dhe duhet të bëjnë fëmijët dhe banorët e tjerë të komunitetit për të rritur cilësinë e shërbimeve dhe të përfitimit prej tyre; dallon shkëlqyeshëm rrugët e qeta nga ato të ngarkuara si dhe disa prej rreziqeve që lidhen me to; | 5(ASH) Arritje të shkëlqyera | |
2 | · Dallon shumë mirë disa nga shërbimet për të cilat njerëzit kanë nevojë në lagjen ku banojnë (pastrimi, mbrojtja nga zjarri, parqet pushimi, kënde lojërash etj) · përshkruan shumë mirë disa nga veprimet që janë të domosdoshme për të shfrytëzuar shërbimet e komunitetit ku jeton në rast nevoje; · tregon shumë mirë se çfarë mund dhe duhet të bëjnë fëmijët dhe banorët e tjerë të komunitetit për të rritur cilësinë e shërbimeve dhe të përfitimit prej tyre; | 4( ASHK) Arritje shumë të kënaqshme | |
3 | · Dallon mirë disa nga shërbimet për të cilat njerëzit kanë nevojë në lagjen ku banojnë (pastrimi, mbrojtja nga zjarri, parqet pushimi, kënde lojërash etj), por kërkon një kohë më të gjatë të menduari; · dallon mirë disa nga institucionet që mund të ofrojnë shërbime për komunitetin ku jeton (për shembull, tregon se çfarë ’shërbime mund ofrojnë policia, zjarrfikësit etj.); por kërkon një kohë më të gjatë të menduari; | 3 (AK) Arritje të kënaqshme | |
4 | Dallon me ndihmën e mësueses disa nga institucionet që mund të ofrojnë shërbime për komunitetin ku jeton (për shembull, tregon se çfarë shërbime mund ofrojnë policia, zjarrfikësit etj.); | 2 (ANP) Arritje që kanë nevojë për përmirësim | |
5 | 1 (AP) Arritje të pakënaqshme |
(Violeta Nipolli Kuqi; Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për të tria periudhat në të gjitha lëndët, klasa IV
Rregullorja e shkollës
Model testimi në lëndën gjuha shqipe, klasa e 11