
Gjuhë shqipe X, teksti argumentues dhe elementet e tij
Përdorimi i kësaj teknike komunikimi mësimdhënieje pyetje-përgjigje nga mësuesja Kreuza Bardhi, jep rezultate të mira në përcjelljen e informacionit te nxënësit në distancë. Nxënësit mund të punojnë të orientuar në material.
Situata reale i ka vënë mësuesit në gjetjen e teknikave mësimore dhe teknologjinë e duhur me qëllim që dija të përçohet thjeshtë dhe saktë. Në një të tillë ka bërë edhe mësuesja e Gjuhës, Kreuza Bardhi, e shkollës së mesme “Petro Nini Luarasi”.
Modeli i mëposhtem i përket temës mësimore: Teksti argumentues dhe elementet e tij. Përdorimi i kësaj teknike komunikimi jep rezultate të mira në përcjelljen e informacionit te nxënësit në distancë.
Është mjaft e rëndësishme mënyra se si organizohet informacioni dhe se si duhet të shkojë ai, te nxënësi. Përdorimi i kësaj teknike është vlerësuar nga nxënësit, për arsyen e vetme që e shkruara mbetet, nxënësit punojnë të orientuar në material. Këtë e bën të mundur teknika e mësimdhënies pyetje-përgjigje. Gjatë leximit nxënësit e ndiejnë se përfshihen brenda materialit. Kjo bën që brenda orës të përfshihen të gjithë nxënësit të të gjitha niveleve.
(Portali Shkollor)
Teste të integruara për arsimin fillor dhe modele VANAF, viti shkollor 2024-2025
Metodologjia e ndërthurjes së lojës dhe teknologjisë për të mësuar gjuhen shqipe, shembuj konkret
VANAF 2024/ Modele testesh të Vlerësimit të Arritjeve të Nxënësve të Arsimit Fillor