“Fëmijët e dhunuar janë fëmijë dhunues”
Përdorimi i dhunës ndaj fëmijëve mund të ketë shumë pasoja. Përveç pasojave fizike që janë të dukshme dhuna sjell pasoja të rënda psikologjike.
Dhuna ndikon në nivelin e përgjithshëm të funksionimit emocional të fëmijës. Një fëmijë që dhunohet mund t’i kultivohet frika, ndjenja e fajit dhe e turpit, ndjenja të pakënaqësisë, vetmisë, pesimizmi, lëndimi, fyerje, ndroje, nervozizmi, humbje besimi në vetvete, dëmtim të vemendjes etj.
Një fëmijë i cili dhunohet në mes të klasës nga mësuesja e tij merr inat mësuesen, humb interesin për lëndën dhe zhvillon ndjenja të forta inferioriteti.
Nga ana tjetër një fëmijë i dhunuar mund t’ia kthejë dhunuesit me të njëjtën monedhë, pra të ushtrojë dhunë fizike dhe psikologjike ndaj dhunuesit. Pra, një pasojë tjetër e dhunës është kultivimi i sjelljes së dhunshme. Fëmijët e dhunuar janë fëmijë dhunues.
Nëse shkolla është institucioni në të cilin ne çojmë fëmijët tanë të edukohen dhe papritur përballemi me mësues dhunues, atëherë qëllimi i shkollave nuk plotësohet dhe rrisim kështu një brez dhunues.
(Nga Blerina Luli, psikologe)
Çdo lloj dhune nuk është bullizëm, por çdo lloj bullizmi është dhunë.
Stop bullizmit te të gjithë!
Çfarë mund të bëjë shkolla për të parandaluar bullizmin?