
Arsimi gjithëpërfshirës dhe vlerat e gjithëpërfshirjes cilësore
“Arsimi gjithëpërfshirës cilësor kërkon përkushtim, profesionalizëm dhe bashkëpunim”- Rajmonda Mullaymeri, Drejtuese e Rrjetit Profesional Mësues-Ndihmës, Korçë, sjell përvojën mbi vlerat e gjithëpërfshirës cilësore, nëpërmjet strategjive të aplikuara.
Përfshirja sociale është një çështje e të gjithë shoqërisë dhe jo vetëm e sistemit arsimor. Arsimi gjithëpërfshirës, si një hap i parë drejt përfshirjes sociale, është në dobi të të gjithë shoqërisë.
Gjithëpërfshirja në arsim ka si synim përfshirjen e të gjithë fëmijëve pa dallim race, gjinie, etnie, aftësie të kufizuar apo ndonjë dallim tjetër në shkollën më të afërt të rregullt.
Rajmonda Mullaymeri, Drejtuese e Rrjetit Profesional Mësues-Ndihmës, Korçë, sjell përvojën e saj mbi vlerat e gjithëpërfshirës cilësore, nëpërmjet strategjive të aplikuara nga ky rrjet.
(Portali Shkollor)
VANAF 2024/ Modele testesh të Vlerësimit të Arritjeve të Nxënësve të Arsimit Fillor
Teste të integruara për arsimin fillor dhe modele VANAF, viti shkollor 2024-2025
VANAF 2023/ Modele testesh të Vlerësimit të Arritjeve të Nxënësve të Arsimit Fillor