6 aktivitete për të ndërtuar komunikimin në klasë
Ajo që është interesante është se shumica e nxënësve hyjnë në klasë duke pyetur se kush është në kurs. Ata duan të dinë për mësuesin dhe njerëzit në klasë jo se çfarë materiali duhet të mbulohet. Si mësuese unë besoj se ...
Shumica e klasave, duke filluar me shkollën e mesme, fillojnë vitin shkollor me rishikimin e përmbajtjes që duhet mbuluar, pritjet lidhur me notat dhe informacione të tjera akademike të siguruara nga mësuesi ose instruktori. Elementi njerëzor ose social shpesh shpërfillet.
Ajo që është interesante është se shumica e nxënësve hyjnë në klasë duke pyetur se kush është në kurs. Ata duan të dinë për mësuesin dhe njerëzit në klasë jo se çfarë materiali duhet të mbulohet. Si mësuese unë besoj se gjithçka fillon me një lidhje shoqërore mes mësuesit dhe nxënësve, e sigurisht një lidhje shoqërore e nxënësve me njëri-tjetrin.
Për shkak të këtij besimi, unë filloj vitin e ri shkollor në të gjitha klasat duke u përqendruar në lidhjen e nxënësve me njëri-tjetrin dhe me mua. Unë dua që nxënësit të mësojnë për njëri-tjetrin në mënyrë personale. Unë dua të mësoj për nxënësit e mi kështu që strategjitë e mia mësimore mund të jenë më të personalizuara dhe të përshtatura për nevojat dhe interesat e tyre.
Bazuar në nivelin e moshës / klasës, kam filluar mësimin në klasat e mia në mënyra të ndryshme. Ajo që vijon është një shenjë e aktiviteteve që kam përdorur për të filluar vitin shkollor ose edhe kursin e kolegjit.
1. Kontrata e Ekipit
Anëtarët e klasës takohen në grupe të vogla për të zhvilluar udhëzime për ta bërë klasën një vend të sigurt për të mësuar dhe për të marrë përsipër rreziqe. Grupet pastaj krijojnë një projekt vizual që paraqet udhëzimet e tyre.
Aktiviteti në foto quhet "Puzzling Moves Tangrams" - i preferuari i nxënësve të të gjitha moshave.
2. Postera rreth meje
Këto ofrojnë një mënyrë të shkëlqyeshme për t'u njohur me studentët. Pasi të përfundojnë, u kërkoj studentëve t'i ndajnë me pjesën tjetër të klasës dhe të lejojnë kohë për pyetjet e secilës prezantim.
Për studentët më të vjetër, unë kisha rastësisht të zgjedhur një anëtar tjetër të klasës dhe ata përdorën posterët biografia për të krijuar një biografi për studentin e zgjedhur. Këto u vendosën në një nga muret e klasës duke tërhequr vëmendjen e vizitorëve në klasë.
3. Unë jam poezi
Studentët krijuan “Unë jam...” duke përdorur poezi magnetike.
4. Portofoli i personalizuar
Studentët filluan duke krijuar një portofol. Më pas, ata tërhoqën vetë-portrete dhe përfshinë identifikimin e informacionit.
5. Planifikimi i projektit
Kur dhash mësim në klasën e 6-të, e kalova javën e parë të vitit shkollor duke dekoruar klasën për nxënësit. Unë vetëm kam grumbulluar mobilje dhe mur dekoratav në mes të klasës. Në grupe të vogla, studentët zhvilluan projekte për klasën. Ekipet paraqitën hartat e tyre në pjesën tjetër të klasës dhe dizajni i tyre i preferuar u votua. Studentët rregulluan klasën sipas dizajnit fitues.
6. Ndërtimi i sirtareve personale
Pas “stërvitjes” dhe rregullimit të klasës, nxënësit ndërtuan dhe pikturuan kubet e tyre. U dhashë copat dhe specifikimet e drurit, nxënësit ndërtuan ato që kishin nevojë dhe ndihmuan njëri-tjetrin për ta bërë këtë. Ata individualizuan sirtaret e tyre përmes pikturimit të tyre ashtu siç ata dëshironin.
(Nga Jackie Gerstein, Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë