Reforma kurrikulare në arsimin parashkollor
Kjo reformë shpreh nevojat për ndryshime kurrikulare, duke parashtruar kornizën kurrikulare, kompetencat kyçe, kompetencat e të shprehurit, të menduarit, personale, qytetare, digjitale, fushat e të nxënit, etj...
Nevoja për ndryshime kurrkulare
Mungesë e Kornizës Kurrikulare për arsimin parashkollor
-Kurrikula ishte e ndërtuar me objektivatë fushës njohëse;
-Standardet e përmbajtjes dhe të arritjes për arsimin parashkollor,ishin të hartuara në vite të ndryshme;
-Mungonte plani mësimor si dokument kurrikular.
-Fushat e të nxënit në arsimin parashkollor ndryshonin nga fushat e të nxënit të arsimit të detyruar.
-Dokumentet e prodhuara, si Standardet dhe Programet e parashkollorit nuk kishin koherencë dhe nuk pasqyronin zhvillimet në arenën ndërkombëtare.
Janë hartuar këto dokumente:
-Korniza kurrikulare e arsimit parashkollor;
-Standardet e zhvillimit dhe të të nxënit të fëmijëve 3-6 vjeç;
-Kurrikula bërthamë nga klasa përgatitore deri në klasën e pestë;
-Programet e reja për moshën 3-4 vjeç;
-Standardet e mësuesit të arsimit parashkollor.
Korniza Kurrikulare e arsimit parashkollor, ka statusin e dokumentit politik, me fuqi gjithëkombëtare.
-Ngakydokument rrjedhin të gjithë dokumente te tjerë, që përmbushin qëllimin e mirërritjes dhe të edukimit të fëmijës në moshat 3-6 vjeç.
-Ky cikël shkollimi ka fokus mirërritjen dhe edukimin e fëmijëve njëkohësisht.
Materialin mund ta shkarkoni më poshtë
(Portali Shkollor)
Urdhri për miratimin e strukturës së vitit shkollor 2023-2024
Manuali i Riskut i Institucioneve Arsimore Parauniversitare ASCAP, 2023
Rregullorja për funksionimin e Institucioneve Arsimore Parauniversitare në Shqipëri