të mësuarit është ndeshja me ide të reja

Vera, pushim apo mësim?

Publikoni larmishmëri informacioni nga fusha të ndryshme si: matematikë, shkencë, studime shoqërore etj. dhe nxënësit mund të zgjedhin “ushqimin” e tyre të preferuar për trurin. Këtij materiali që ka zgjedhur për të lexuar, nxënësi do t’i përgjigjet ...

Diskutohet shpesh lidhur me shkëputjen e nxënësve nga mësimet gjatë pushimeve verore. Ka shumë ide, strategji dhe këshilla nga profesionistët për të vogëluar ndikimin negativ të pushimeve te nxënësit.


Kjo është një temë që mund të shihet nga perspektiva kulturore, socio-ekonomike, arsimore, prindërore, teknologjike, madje edhe filozofike. Nxënësit që mësojnë në shkollë dhe jo të mësuarit në shtëpi janë një çështje e ndërlikuar që ngre shumë pyetje:

  • Pse nuk po mësojnë në shtëpi?
  • Çfarë nënkuptojmë duke mësuar?
  • Kush vendos se çfarë kupton të kuptuarit?
  • Pse nuk ka më vazhdimësi midis shkollave dhe komuniteteve?
  • Nëse ata nuk po mësojnë në shtëpi, çfarë po bëjnë ata?
  • A mund të luajë rol teknologji këtu?
  • Cilat janë shqetësimet e barazisë dhe qasjes që nuk janë aq të thjeshta për të zgjidhur?

Nisëm të shkruajmë këtë artikull më qëllim që të prezantojmë disa mënyra që nxënësit të mos shkëputen tërësisht nga procesi i të mësuarit gjatë pushimeve të verës, e këtu kishim parasysh disa programe si: iTunesU, YouTube, Google Drive etj. Por rezultoi që mënyra më e fuqishme për të "mbajtur mendjen te mësimi" nuk është thjesht çështje e mjeteve dhe përmbajtjes. Vera është një kohë e nxehtësisë, kaosit, pushimeve dhe fëmijëve të shpërndarë nëpër lagje. 


Prandaj, sugjerohet një qasje e thjeshtë, diçka e menaxhueshme, jo domosdoshmërisht e bazuar në teknologji dhe të mësuarit e mirë të drejtohet nga fëmijët: Një model ditor i leximit dhe i shkrimit. Gjeni diçka që ia vlen të lexoni, lexoni, dhe pastaj shkruani në lidhje me të.


Teknologjia me anë të një aplikacioni ju lejon ju, mësuesit, të shpërndani informacionin që doni në faqe ku ju shfaqni të gjitha aktivitet e shkollës. Publikoni larmishmëri informacioni nga fusha të ndryshme si: matematikë, shkencë, studime shoqërore etj. dhe nxënësit mund të zgjedhin “ushqimin” e tyre të preferuar për trurin. Këtij materiali që ka zgjedhur për të lexuar, nxënësi do t’i përgjigjet me një shkrim të tij. Çdo mëngjes në orën 10:00 do të lexojë materialin që ka zgjedhur. Ose kurdoherë, për X kohë. Çështja është, ata kanë një rrjedhë të qëndrueshme të leximit të përmbajtjes për të shoshitur dhe lexuar në baza ditore. Mund të jetë gjithashtu një gazetë, revista, ose rafte librash nga biblioteka lokale.


Për nxitjet e vazhdueshme, përdorni foljet e pushtetit nga çdo taksonomi mësimore. Kritikë. Vlerësim. Dokumentim. Analizë. Mbro, argumento. Ju gjithashtu mund t'i bëni nxënësit të përgjigjen në vetë-zgjedhjen e një teme ose këndi. Shkrimi i lirë, shkruani. Zgjasni radhët e shkrimit për ata që lexojnë duke hartuar një strategji pas vëzhgimit. Ka shumë opsione këtu.


Dëshira për t’u shkëputur tërësisht nga mësimet gjatë verës është emocionale. Pushim, është verë! Lejojini fëmijët të jenë fëmijë! Por nëse e konsideroni atë në terma të thjeshtë, të mësuarit është ndeshja me ide të reja, duke reflektuar mbi to dhe duke i përdorur ato në një mënyrë që ka kuptim për ju.


Ju mund t’i bëni nxënësit të duan të mësojnë në çdo kohë gjëra të reja, ose t’i drejtoni ata te të mësuarit individual përmes një modeli të përditshëm të leximit dhe të shkrimit, që mbështet nxënësit në zhvillimin e zakoneve ideale të mësimit, duke ndjekur kuriozitetin e tyre dhe duke iu përgjigjur asaj që lexojnë me atë që bëjnë. Me një revistë dhe një libër, një tabletë dhe një aplikacion, një revistë, të gjitha funksionojnë.


Ju mund të zbuloni që edhe ekspozimi i fëmijës / nxënësit në një përzgjedhje të larmishme të materialeve të leximit të angazhuar dhe të përzgjedhur në baza ditore, që siguron një mundësi për të bërë fjalë për fjalë çdo gjë që mund të imagjinohet, as që fillon t'i angazhojë ata dhe ata ende duan të luajnë.


Nëse ata tregojnë një mungesë të plotë të kuriozitetit, qëllimit, iniciativës, zhytjes ose entuziazmit për ndonjë gjë tjetër veç lojës? E pra, kjo është një çështje tërësisht tjetër.


(A.Hoxhaj; Portali Shkollor)

3,268 Lexime
6 vjet më parë