Mësues, nxisni prindërit të lexojnë me fëmijët në shtëpi
Ne testuam një strategji të shkencave të sjelljes që është përdorur për të rritur pjesëmarrjen në programet sociale për të shqyrtuar nëse mësuesit mund t'i nxisin në mënyrë efektive familjet të kalojnë kohën duke lexuar në shtëpi me fëmijën e tyre.
Prindërit mund të jenë partnerët e shkrim-leximit
Shumica e prindërve e dinë se leximi është shumë i rëndësishëm për fëmijët, ashtu sikur është edhe dëgjimi. Për shumë njerëz, dëshira dhe qëllimi janë, por për shkak të presioneve të familjes, punës dhe jetës në përgjithësi, leximi në shtëpi mund të hiqet nga lista e gjërave që duhet të bëhen, veçanërisht kur një shkon në shkollën fillore.
Si mund të përfitojnë mësuesit nga dija e familjes që leximi në shtëpi është i rëndësishëm, për të nxitur më shumë këtë sjellje? Ne kërkuam përgjigje për këtë pyetje në një studim të publikuar kohët e fundit.
Qëllimi i studimit
Ne testuam një strategji të shkencave të sjelljes që është përdorur për të rritur pjesëmarrjen në programet sociale për të shqyrtuar nëse mësuesit mund t'i nxisin në mënyrë efektive familjet të kalojnë kohën duke lexuar në shtëpi me fëmijën e tyre. Rezultatet tregojnë se mësuesit, me përpjekje minimale dhe me kosto të ulët, mund të “nxisin” më shumë prindërit për të lexuar rregullisht në shtëpi.
Bazuar në idenë e pranuar gjerësisht se individët janë të ndikuar nga vëzhgimi ose të mësuarit rreth sjelljes së të tjerëve, prindërit u pajisën me një mesazh normativ përshkrues. Këto lloje të mesazheve ofrojnë informacion në lidhje me sjelljen e pranuar shoqërore; në mënyrë specifike, sjellja më e zakonshme për njerëzit në një situatë të caktuar.
Në lanccimin e Sfidës së Leximit të Kryeministrit të Uellsit të Ri Jugor 2009, prindërit në klasat e klasës së 1-të në dy shkolla fillore në Sidnei morën informacion informativ përshkrues se shumica e familjeve të tjera morën pjesë në sfidën e leximit për Shkallën 1. Kjo ndërhyrje u krahasua me atë të zakonshme, ftesa në shkollë për të marrë pjesë në sfidën e leximit, të cilën e kanë pranuar klasat e klasës së parë. Informacioni që i është dhënë grupit të ndërhyrjes është hartuar për t'i bërë prindërit të vetëdijshëm se sjellja e leximit në shtëpi ishte një normë për shumicën e familjeve, qoftë në shkollën e tyre ose që jetojnë në zonën e tyre lokale.
Çfarë rezultoi?
Ne kemi gjetur se ndikimi i kolegëve në mesin e prindërve ka rritur pjesëmarrjen e familjes në sfidën e leximit. Nga prindërit që morën informacione përshkruese, 76% morën pjesë në këtë sfidë. Kjo krahasuar me 47% të atyre në grupin e kontrollit - të cilët morën ftesën e zakonshme në shkollë.
Rezultatet tregojnë se prindërit mund dhe ndikohen nga sjellja e bashkëmoshatarëve të tyre dhe sugjeron që informacioni i ofruar për familjet mund të ketë një ndikim shoqëror.
Çfarë do të thotë kjo për mësuesit?
Rritja e pjesëmarrjes: Sjellja e grupit shpesh siguron dëshmi për atë që konsiderohet të jetë shoqërisht e përshtatshme dhe mund të dërgojë një mesazh potencialisht të fuqishëm. Mësuesit mund të përdorin pjesëmarrjen në sfidat e leximit të shkollës dhe pjesëmarrjen në ngjarjet e shkrim-leximit në shkollë, siç janë vizitat e autorit ose seminaret për leximin e prindërve, thjesht duke ndjekur numrat që ndjekin. Ky informacion pastaj mund të ndahet me të gjitha familjet në një buletin të shkollës për të treguar se bashkësia e tyre shkollore vlerëson këto aktivitete dhe për të inkurajuar pjesëmarrje më të madhe.
Ngjashmëria dhe kush, identifikojmë çështjet: Brenda shkollave, prindërit individualë shpesh do të zhvillojnë miqësi dhe marrëdhënie shoqërore me prindërit e tjerë; këto grupe sociale të zakonshme ndikohen më tej nga rritja e rrjeteve të mediave sociale. Në veçanti, është sjellja e atyre që besojmë se janë më të ngjashme me veten, ose me ata që dëshirojmë të identifikojmë, që gjithashtu është parë të jetë veçanërisht motivuese. Informacioni i mësuar përmes këtyre krahasimeve ndikon në mjediset e shtëpisë individuale të prindërve.
Mësimdhënësit mund të lehtësojnë familjet për të ndërtuar lidhje nëpërmjet platformave të rrjeteve shoqërore që ofrojnë grupe të vogla private. Këto mund të krijohen për të lejuar prindërit të ndajnë informacion rreth shkrim-leximit, të tilla si angazhimi i librave për fëmijët e një moshe të caktuar dhe njohja e ngjarjeve të shkrim-leximit që po ndodhin në komunitet. Ndihma për t'u lidhur dhe për të ndarë në këtë mënyrë jo vetëm që u jep prindërve ide, por mund të shërbejë si një kujtesë e rregullt për prindërit për rëndësinë e leximit në shtëpi.
Përforcimi social kur normat nuk ekzistojnë: Nëse sjellja e njerëzve formohet nga veprimet e atyre rreth tyre, por nuk është norma për familjet në një klasë që të angazhohen në leximin në shtëpi, një alternativë për mësuesit është të ndajë opinionin, ose ndajnë numra absolutë që sugjerojnë popullaritetin. Për shembull, organizata të tilla si Scholastic (Scholastic, 2015) japin shifra kërkimore në lidhje me besimet e familjeve rreth leximit, si dhe sjelljen aktuale të leximit për popullata më të mëdha. Mësimdhënësit mund të citojnë këto shifra, duke komunikuar mendime dhe norma më të gjera.
Nga ana tjetër, mësuesit mund të ndajnë detajet e librave më të njohura të fëmijëve për një moshë të caktuar. Ky informacion mund të gjendet lehtësisht me një kërkim në internet dhe është një mënyrë tjetër për të zbatuar dhe ndarë normat e leximit. Dituria si kjo mund të jetë shumë motivuese, nuk kërkon shumë përpjekje, as nuk kërkon që mësuesit të sigurojnë dëshmi për klasën e tyre specifike, apo edhe shkollën.
Rrethi i virtytshëm i përkatësisë shoqërore
Ndikimi social mund të krijojë një rreth të virtytshëm; sa më shumë familje të lexojnë në shtëpi me fëmijët e tyre, aq më shumë të ngjarë ka që të tjerët do ta bëjnë këtë gjithashtu. Mbështetja në përkatësinë shoqërore është një strategji alternative për mësuesit.
(Albina Hoxhaj; Portali Shkollor)
Detyrë klase: Dhoma ime
Vjersha për fëmijët e arsimit fillor
“Manushaqja”, tregim nga Iriana Papamihali