
Detyrat e shtëpisë, mësues ja çfarë duan nxënësit
Mësues, nxënësit kërkojnë që ju të merrni mendimin e tyre për detyrat e shtëpisë. Në tabelën e mëposhtme janë mendimet dhe sugjerimet e disa nxënësve për situata të ndryshme. Në klasën tuaj ju mund të hartoni një tabelë të ngjashme.
Pjesë e të mësuarit është rimendimi me detaje i strategjisë së mësimdhënies, i procesit të të mësuarit, i pjesë së shkrimit dhe të leximit, etj.
Në fakt ky është thelbi i librit të Kathleen Cushman’s Fires in the Mind. Në vend që ju të keni thjesht një listë me alternativa për të zgjedhur detyrat e shtëpisë, ai thekson fort nevojën e nxënësve për të punuar në shtëpi, pra “detyrat e shtëpisë”. Por si e realizon ai këtë? Merr shembull një situata që ndodh në klasë (futjen e materialeve të reja, duke demonstruar një procedurë, etj.) dhe duke ofruar alternativa për detyra shtëpie tradicionale.
Në të vërtetë, shumica e tyre janë alternativa për detyrat e shtëpisë, duke përfshirë grupimin e ideve, modelin, mendimet, apo edhe kuicin. Të gjitha këto janë ushqim i mendjes apo jo?

(Përgatiti: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
Çfarë është Fletorja e Komunikimit Digjital dhe si do të përdoret ajo në shkolla? Anët pozitive dhe negative
Prezantohet Dokumenti i Politikave të Arsimit të Lartë 2030: Risitë dhe objektivat kryesore
Hartimi i projektit kurrikular