Si të identifikoni stilin tuaj personal të mësimdhënies
Zgjedhja e metodës së mësimdhënies varet nga ajo që ju përshtatet me filozofinë tuaj arsimore, nxënësve, ambientit në klasaë dhe misionit të shkollës
Termi metoda mësimore i referohet parimeve të përgjithshme pedagogjike dhe menaxhimit të strategjive që përdor mësuesi në klasë. Zgjedhja e metodës së mësimdhënies varet nga ajo që ju përshtatet me filozofinë tuaj arsimore, nxënësve, ambientit në klasë dhe misionit të shkollës. Teoritë e mësimit ndahen në dy kategori kryesore: 1- mësuesi në qendër dhe 2- nxënësi në qendër.
Metoda mësimore ku mësuesi është në qendër
Mësuesit janë figura kryesore autoritet në këtë model. Studentët janë parë si "enë boshe" roli kryesor i të cilëve është që të marrë informacion në mënyrë pasive (me anë të leksioneve dhe udhëzimeve direkte) me një qëllim përfundimtar të testimit dhe vlerësimit. Ai është roli primar i mësuesve për të kaluar njohuri dhe informacion mbi nxënësit e tyre. Në këtë model, mësimdhënia dhe vlerësimi janë parë si dy entitete të ndara. Njohuritë e marrë nga studentët maten me anë të testeve dhe vlerësimeve të shënuar në mënyrë objektive.
Metoda mësimore ku nxënësi është në qendër
Mësuesi është figurë me autoritet në këtë model, mësimdhënësit dhe nxënësit luajnë një rol po aq aktiv në procesin e të mësuarit. Roli kryesor i mësuesit është i “trajnerit”. Mësuesi e bën më të thjeshtë materialin mësimor në mënyrë që nxënësit ta përvetësojnë. Njohuritë e studentëve maten nëpërmjet dy formave: formale dhe joformale të vlerësimit, duke përfshirë projekte të realizuara në grupe, portofolet e studentëve dhe aktivizimi në klasë.
Për të kuptuar më mirë këto qasje, është e rëndësishme të diskutohet se çfarë është kuptuar përgjithësisht si tre stilet kryesore të mësimdhënies në pedagogjinë e arsimit: udhëzim të drejtpërdrejtë, të mësuarit hetimor të bazuar dhe të nxënit bashkëpunues. Nëpërmjet këtyre tri metodave të mësimdhënies, mësuesi mund të fitojë kuptojë më mirë se si të “qeverisë” në klasë, të zbatojë udhëzimet dhe të krijojë një lidhje me nxënësit.
A. F Grasha shpjegon 5 modele kryesore të cilat i ka botuar edhe në një libër. Për të fituar një kuptim më të mirë të bazave të çdo stili të mësimdhënies, është më mirë që ato të shikohen përmes lenteve të udhëzimit të drejtpërdrejtë, të mësuarit hetimor të bazuar, dhe mësimdhënies bashkëpunuese.
Udhëzim direkt
Udhëzim i drejtpërdrejtë është term i përgjithshëm që i referohet strategjisë tradicionale të mësimdhënies që mbështetet në mësimin e qartë nëpërmjet ligjëratave dhe demonstratave të mësuesve të udhëhequr. Udhëzim i drejtpërdrejtë është strategjia kryesore e mësimdhënies në bazë të qasjes së mësuesve në qendër, në atë mësuesit dhe profesorët janë furnizuesi i vetëm i dijes dhe informacionit. Udhëzim i drejtpërdrejtë është efektive në mësimin e aftësive bazë dhe themelore në të gjitha fushat përmbajtjes.
Të mësuarit hetimor të bazuar
Të mësuarit e bazuar në kërkim është një metodë mësimore që fokusohet në hetimin dhe duart e studentëve. Në këtë metodë, roli kryesor i mësuesit është ai i një lehtësuesi, duke siguruar udhëzime dhe mbështetje për studentët përmes procesit të të mësuarit. Të mësuarit hetim me bazë bie nën qasjes me nxënësin në qendër, studentët luajnë një rol aktiv dhe pjesëmarrës në procesin e tyre të të mësuarit.
Mësimi në grupe
Mësimi në grupe i referohet një metodë e mësimdhënies dhe menaxhimin e klasës që thekson punën në grup dhe një ndjenjë të fortë të komunitetit. Ky model nxit zhvillimin akademik dhe shoqëror të nxënësve dhe përfshin teknika mësimore të tilla si “Medim-Grup-Ndaj”dhe mësimdhënie e ndërsjellë. Të mësuarit bashkëpunues bie nën qasjes me nxënësin në qendër, sepse nxënësit janë vendosur në përgjegjësinë e të mësuarit dhe zhvillimin e tyre. Kjo metodë fokusohet në besimin se nxënësit mësojnë më mirë kur punojnë me dhe për të mësuar nga kolegët e tyre.
Me qëllim të identifikimit të stilit tuaj vetjak të mësimdhënies, është e rëndësishme të pranojmë vlerat tuaja personale në drejtim të arsimit dhe se nxënësit tuaj të mësojnë. Kuptimi i stilit tuaj të mësimdhënies në fillim do të provojë se është produktiv për të dyja palët, ju dhe nxënësit tuaj, duke krijuar dhe ruajtur një ekuilibër midis preferencave tuaja të mësimdhënies dhe të nxënit të nxënësve përmes preferencave tuaja.
(Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë