“Shkronja dh e ll”, abetare
Ditari i orës së mësimit është realizuar nga mësuesja Dallandyshe Dyrmishi, shkolla 9-vjeçare Velabisht, Berat. Temat e orës së mësimit në lëndën e abetares “Punim ushtrimesh faqja 72-73” e “Shkronja dh e ll” do të zbërthehen gjatë 90 minutave.
Fusha: Gjuhët dhe komunikimi
Lënda: Gjuhë shqipe/Abetare
Shkalla: I
Klasa: I
Mësuesja: Dallandyshe Dyrmishi
Shkolla 9-vjeçare Velabisht, Berat
Tema:
1. Punim ushtrimesh faqja 72-73 Abetare
2. Shkronja dh e ll
Situata e të nxënit:
Luaj me shkronjat/
Ëmbëlsirat
Koha: 90’
Rezultatet e të nxënit:
- Reciton vjershën me intonacionin e duhur.
- U përgjigjet pyetjeve që lidhen me përmbajtjen e saj.
- Formon e shkruan fjali me fjalët e dhëna.
- Ruan hapësirat midis fjalëve.
- Gjen fjalë që kanë në pozicione të ndryshme dh e ll.
- Përdor kur duhet shkronjën dh e ll në fjalët e dhëna.
Fjalë kyçe: akullore, ëmbëltore, shurup, kaush, tingull bashkëtingëllor
Strategji dhe teknika:
- Stuhi mendimi
- Pyetja sjell pyetjen
- Punë individuale
- Veprimtari në çift
- Analizë/sintezë
Burimet e informacionit dhe mjete:
Teksti i Abetares, shkronja ilustruese, mjete vizatimi, libra për fëmijë, fisha ,video projektor.
Lidhja me fushat e tjera:
Matematikë
Art
Edukim shëndetësor
Hapi i parë:
- Shkruaj në tabelë shkronjat dh e ll .
- Ndaj nxënësit në dy grupe për të gjetur fjalë që kanë dh e ll në pozicione të ndryshme.(në fillim ,në mes apo në fund)
- Fjalët e gjetura i shkruajnë në tabelë duke treguar kujdes në lidhjen e tyre me shkronjat e tjera si dhe duke veçuar fjalët që mund të shkruhen gabim.(në vend të dh të shkruajnë ll e anasjelltas)
(dhoma, dhjeta, dhjetor, Dhurata,
dhurata, dhemb, dhëmb)
(molla, llokume, akullore, pëllëmba, llamba)
Paraqes etiketa me fjalë që u mungojnë rrokje. Nxis nxënësit të plotësojnë me rrokjen e duhur duke formuar fjalë me kuptim. Lexojnë fjalët e formuara.
kuku_ _ , mo_ _ , __ __mba,
__ __mbi, pë__ __mbi,
petu__ __, __ __ma
Qarkojnë rrokjet që kanë shkronjat dh e ll.
Hapi i dytë: Në tabelë shkruaj fjalinë: Ëmbëlsira ime e preferuar është……
Orientoj nxënësit të shkruajnë fjalinë të plotë në një fletë dhe e ngjitin në tabelë.
Lexojnë dhe grupohen sipas zgjedhjes që kanë bërë.
- Cila ëmbëlsirë pëlqehet më shumë në klasën tonë?
- Sa nxënës e pëlqejnë?
- Po më pak?
- Ç’kujdes duhet të tregojmë me ëmbëlsirat?
- Pse?
- Vendos në sfond; Kush e hëngri akulloren?
Pyes rreth përmbajtjes së vjershës:
- Ku zhvillohet ngjarja?
- Çfarë kishte në park?
- Si ishin akulloret?
- Pse arushi bleu dy akullore?
- Çfarë i ndodhi atij?
Recitim i vjershës nga disa nxënës
Hapi i tretë:
Nxënësit punojnë ushtrimet në tekst duke bashkëpunuar në dyshe.
Ndihmoj nxënësit që kanë vështirësi:
Pëllumbi bleu pikë-pikë
Akullorja. kullon akullore.
Dielli është në qiell.
Drini solli letrën.
Pëllumbi solli letrën.
Akullorja kullon pikë–pikë.
Dielli është në qiell.
Drini bleu akullore.
Lexojnë fjalitë e formuara.
Paraqes fjalinë: LLAMBATIBLEUBABI.
Ndajnë fjalët dhe shkruajnë me shkrim shtypi dhe dore fjalinë.
Hapi i katërt:
Veprimtari shkrimi dhe leximi:
Diktim me rrokje, fjalë dhe fjali .
dha, dhe, lla, llu, llo, dhë
molla, dhoma, llamba, llokume, dhurata
Dhurata udhëton me tren.
Akulloja më pëlen shumë.
Sa akullore bleu arushi?
Lexim i rrokjeve, fjalëve dhe fjalive të shkruara.
Hapi i pestë:
Shpërndaj tekste të panjohura duke kërkuar të qarkojnë të gjitha shkronjat dh e ll. Numërojnë numrin e shkronjave të gjetura.
Vizatim i akullores së preferuar.
Brenda saj shkruajnë fjalë apo fjali sipas dëshirës.
Vlerësoj nxënësin për:
- Reciton vjershën me intonacionin e duhur.
- U përgjigjet pyetjeve që lidhen me përmbajtjen e saj.
- Formon e shkruan fjali me fjalët e dhëna.
- Ruan hapësirat midis fjalëve
- Gjen fjalë që kanë dh apo ll në pozicione të ndryshme.
Detyrë shtëpie:
Shkruaj pjesën që të pëlqen.
Ilustro me vizatim.
Shkruaj fjalë që kanë dh apo ll dhe me pesë prej tyre formo fjali.
(Portali Shkollor)
Teste përmbledhëse për klasën e parë, tremujori i parë
Teste përmbledhëse për klasat I-V, për të trija periudhat në të gjitha lëndët
Rregullorja e shkollës