Planifikimi i temës mësimore: Dallojmë emrat e vendeve
Kjo orë model me temë “Dallojmë emrat e vendeve” është planifikuar hap pas hapi nga mësuesja Alma Shehi. Nxënësit e klasës së dytë përvetësojnë njohuritë sipas këtij ditari.
Fusha: Gjuhë dhe komunikim
Lënda: Gjuha Shqipe
Klasa: 2
Tema mësimore: Dallojmë emrat e vendeve
Situata e të nxënit: Krijohet një alfabet i njëpasnjëshëm me emra që tregojnë vende të veçanta (të përveçëm)
Rezultatet e të nxënit të kompetencave të fushës sipas temës mësimore
Nxënësi/ja:
• dallon emrat e vendeve në fjali apo tekste të dhëna;
• shkruan saktë pa gabime emrat e përveçëm të vendeve;
• përcakton fjalët e shkruara gabim duke i korrigjuar ato;
• paraqet dhe komunikon lirshëm e saktë mendimin e tij/saj;
• demonstron pavarësi në mendime dhe veprime.
Fjalët kyçe: emër, vendi, i përveçëm shkronjë e madhe.
Burimet: teksti i nxënësit, mjete shkrimi, fisha me emra vendesh, grafiku “Alfabeti i njëpasnjëshëm”.
Lidhja me fushat e tjera: Artet, Shoqëria dhe mjedisi, Shkencat e natyrës.
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve: Alfabeti i njëpasnjëshëm, Puna me tekstin, Zbatim i njohurive të marra, Shkrim i diskutuar
Organizimi i orës
Veprimtaria e parë: Alfabeti i njëpasnjëshëm
Ndahet klasa në grupe me 5-6 veta. Çdo grupi i jepet grafiku me alfabetin e njëpasnjëshëm. U kërkohet që për çdo shkronjë të alfabetit të shkruajnë një emër vendi (qoftë i përveçëm apo i përgjithshëm).
Secili grup prezanton punën para klase sipas shkronjave që ka pasur. Mësuesja i shkruan në grafikun e zmadhuar të vendosur para klase.
‒ Pse disa emra vendesh i shkrove me shkronjë të madhe dhe disa me të vogël?
Veprimtaria e dytë: Puna me tekstin
Hapet teksti në faqe 105. Lexohen shembujt e dhënë në tekst dhe rregulla gjuhësore për emrat e përveçëm të vendeve.
‒ Çfarë tregojnë emrat me shkronja të zeza?
Lexohen grupet e fjalëve në tekst
qyteti i Shkodrës .................
‒ Cili është ndryshimi në këto grupe fjalësh?
1. emrat e parë tregojnë çdo vend
2. emrat e dytë tregojnë sende të veçanta (të përveçëm)
Kalohet në rubrikën “Ushtrohu”.
Lexohet teksti a.
Janë shkruar saktë disa nga fjalët e tekstit? Pse? I korrigjojmë (Pogradecit, Elbasanit, Shkumbin, Librazhdit, Ohrit.)
Veprimtaria e tretë: Zbatim i njohurive të marra, shkrim i diskutuar.
Teksti b shkruhet me të diktuar nga mësuesi/ja në fletore të klasës.
Kujdes! Emrat e përveçëm të njerëzve, kafshëve, vendeve shkruhen me shkronjë të madhe. (Tiranë, Ilirin, Balo, Popi, Baloja, Popit, Dajtit)
Shënim: Për nxënësit me vështirësi në të diktuar kërkoj që ta kopjojnë tekstin b nga libri.
Vlerësimi. Vlerësohen nxënësit për dallimin e emrave të vendeve në fjali dhe tekste, aftësive korrigjuese të shkrimit gabim të fjalëve, drejtshkrimin e saktë të emrave të përveçëm të vendeve.
Detyrë: Shkruani 5 emra vendesh të përveçëm. Formoni fjali me to.
Për të shkarkuar materiale të gatshme për mësuesin klikoni këtu
(Nga: Alma Shehi, Portali Shkollor)
“Ditari i karrierës”, udhërrëfyes për nxënësit e klasave të 9-ta në drejtim të zhvillimit personal dhe profesional
Si bëhet vlerësimi i nxënësve në Arsimin Fillor?
Teste përmbledhëse për klasën e parë, tremujori i parë