Këshilla për mësuesit e frustruar nga teknologjia
... mos harroni se ashtu si për të gjitha gjërat në lidhje me profesionin tuaj, përpjekjet nuk janë për ju. Mësimdhënia është një nga gjërat më vetëmohuese që ju mund të bëni, duke kërkuar kompromis të vazhdueshëm, sakrificë, rikalibrim dhe fleksibilitet.
Unë nuk jam i çmendur për shkrimin e këtij postimi, kryesisht sepse "integrimi i teknologjisë" në mësimdhënie dhe mësim është si shtimi i energjisë elektrike për dizajnin arkitekturor.
Sigurisht që një kështjellë mund të rimbushet, mirëpo në mënyrë ideale arkitektura dhe energjia elektrike lidhen së bashku, energjia elektrike që ndriçon arkitekturën, harqet e pamatur, muret blu dhe tavanet e mbajtjes së terrenit. Tavani i secilës dhomë është ndërtuar në këtë mënyrë, sepse ka energji elektrike për të siguruar ajrin qendror. Dritaret janë ndërtuar në këtë mënyrë sepse ka llamba në vend të qirinjve.
Energjia ndryshon gjithçka. Teknologjia ndryshon gjithçka.
Por ka edhe mësues në klasa tani që nuk kanë dhuratën e dizajnit - dmth. Ata nuk mund t’i sigurojnë “freski” audiencës pa ditur qëllimin: kush jam unë që mësoj dhe pse? Atyre u jepen përmbajtje në formën e standardeve dhe shpesh u jepen standarde të paketuara në formën e kurrikulës. Forma e vlerësimit është jashtë duarve të tyre, madje edhe caktimin e ritmin në lidhje me shtrirjen, sekuencat dhe hartat përkatëse.
Ky mësues ndoshta je ti? Ideali zëvendësohet nga realiteti. Ju është thënë të përdorni teknologjinë, por ju nuk keni kushte në klasë për ta përdorur atë. Dhe kur ju e bëni me iniciativën tuaj personale, ajo që shkon mirë zakonisht mbytet nga trazirat deri në atë pikë që ju nuk jeni më të sigurt se çfarë po ndodh. Kjo është frustruese.
Për fat të mirë, ka disa gjëra që mund të bëhen për të zbutur këtë zhgënjim.
Tregohuni të zgjuar
Një aplikacion. Një aktivitet. Një projekt. Edhe vetëm duke u dhënë studentëve një zgjedhje - një dokument digjital ose një ese. Nuk ka nevojë të pretendosh se i di të gjitha menjëherë.
Gjithashtu shiko 25 nga aplikacionet më të mira për të promovuar kreativitetin në klasë me studentët.
Filloni me atë që dini
Pra, në klasë filloni të flisni me siguri për atë që tashmë ju e dini. Ndoshta është muzikë digjitale. Fotografia digjitale. Redaktimi i videos. Blogjet. Mediat sociale. Transmetim direkt. Leximi i aplikacioneve. Video-lojëra. Film. Realitet virtual. Google Earth.
Duhet të jetë diçka që ju e dini mjaft mirë për të kapur një dorezë dhe për të mësuar më shumë.
Jini pozitiv
Kur ta bëni këtë, kërkoni fitore të vogla. Gjithkush ishte në gjendje të regjistrohej! 2/3 e nxënësve nuk u afruan për të prodhuar diçka të afërt me atë që menduat se mundën, por gjashtë krijuan diçka më të mirë nga ç’kanë parë ndonjëherë.
Krijoni standarde suksesi
Nëse i realizoni ato që kemithënë deri tani, ju në thelb jeni duke krijuar standarde për sukses që janë të arsyeshme për studentët dhe për ju. Mos e mbani veten në ndonjë standard tjetër përveç adoptimit të një mentaliteti për të provuar gjëra të reja dhe duke u përmirësuar çdo ditë.
Le të udhëheqin studentët!
Një ndihmë e madhe për t'i mësuar studentët janë vetë studentët. Teknologjia shpesh e nderon mësuesin në procesin e të mësuarit, gjë që mund t'ju frikësojë në fillim nëse nuk shihni figurën e madhe: Një nga shpresat e çdo mësuesi duhet të jetë që ata, me kalimin e kohës, t'ju duhen më pak.
Mbroni të mësuarit nga teknologjia
Ndonjëherë gjërat do të shkojnë keq. Ose çdo ditë. (Mos harroni, gjërat realizohen edhe pa teknologji, këto dështime janë shpesh më pak të dukshme.)
Bëni më të mirën kur planifikoni aktivitete, mësime, njësi dhe projekte për të mbrojtur të mësuarit nga teknologjia. Vendos një mënyrë tjetër, teknologjia mund të plotësojë të mësuarit, por ju duhet të jeni në gjendje të mësoni pa të. Plani, një mësim në mënyrë që nëse teknologjia dështon, të mësuarit, sa më shumë që të jetë e mundur, mbetet.
Përqendrohuni në veprimet e nxënësve, jo në veprimet e mësuesve
Kjo është mjaft e thjeshtë. Nuk është për ju dhe për atë që bëni ju. Çfarë po bëjnë ata dhe pse? Si mund t'i ndihmoni ata që të zhvillojnë standardet e tyre, në mënyrë që ata të jenë kritikët më të ashpër dhe me dashamirës të vetvetes?
Mendoni 40/40/40.
Lexoni më shumë rreth rregullave 40/40/40 këtu, por me pak fjalë ideja është se nëse po mendoni për një tablo të madhe - veçanërisht nëse jeni në gjendje të planifikoni prapa nga kjo pamje e madhe - frustrimet në afat të shkurtër nuk janë më vëmendje, më pak kuptimplotë, dhe në fund të fundit më pak frustruese.
Përfundimi
Megjithëse ndonjëherë mund të jetë një sfidë, në fund mos harroni se ashtu si për të gjitha gjërat në lidhje me profesionin tuaj, përpjekjet nuk janë për ju. Mësimdhënia është një nga gjërat më vetëmohuese që ju mund të bëni, duke kërkuar kompromis të vazhdueshëm, sakrificë, rikalibrim dhe fleksibilitet. Kjo do të thotë që 'nevojat' e tua shpesh, me dizajnet, nuk do të përmbushen në mënyrë që t'i plotësoni nevojat e të tjerëve.
Kur politika e teknologjisë në shkollën tuaj nuk duket sikur është në drejtimin e duhur, ose kur nuk e kupton funksionin e një aplikacioni, ose arsyetimin për një blerje të madhe nga drejtuesit, ose si një aplikacion i caktuar që gjithkush pëlqen nuk është më i mirë sesa teksti që e keni përdorur për vite, mos e merrni personalisht. Është e dobishme të mbani mend se ndonëse mund të jeni me të vërtetë në ndonjë ose të gjitha sa më sipër, ju jeni (me sa duket) paguar për të ekzekutuar funksionet e një mësuesi, siç përshkruhet nga politika lokale e shkollës.
Kjo nuk ju justifikon të reagoni ndaj instinkteve tuaja pedagogjike, për atë se çfarë po punon, për atë që nxënësit kanë nevojë dhe për mënyrën se si mund të dizejnoni dhe rishikoni dizajnet për t'i përmbushur këto nevoja. Kjo është ende, në nivelin më makro, atë që ju paguheni për të bërë. Por në një nivel mikro, gjërat që bëni dhe ju kërkohet të bëni për ta bërë këtë nuk janë gjithmonë aq të qarta. Për të gjithë shpikjen tonë të perceptuar dhe ndjenjën e përparimit, teknologjia (siç e konsiderojmë më së shumti fjalën) është jashtëzakonisht e re, e papjekur dhe e paparashikueshme. Ç'është më e rëndësishmja, ajo është duke u mbuluar me këpucë në sisteme të të mësuarit që nuk janë të dizejnuara për ta akomoduar atë. Kjo do të thotë se jo gjithmonë do të bëjë atë që duhet të bëhet ose të tingëllojë sikur duhet të tingëllojë ose të prodhojë atë që duhet të prodhojë.
Sa i përket teknologjisë, arsimi duhet të jetë për një shtrirje të gjatë pavarësisht humbjes afatshkurtër, pasi gjithçka kërkon të pajtohet me gjithçka tjetër, në të njëjtën mënyrë që qëllimi i arsimit është afatgjatë - duhet të kërkojë përmirësimin e harkut të jetës së nxënësve dhe gjendjen e komuniteteve të tyre.
Sa shumë punë duhet për të bërë që kjo të ndodhë është vetëm një pjesë e luftës së përjetshme të rritjes së qenieve njerëzore.
(Nga: Terry Heick, Përshtati: Albina Hoxhaj, Portali Shkollor)
Urimet më të bukura që mund t’i dërgoni njerëzve të dashur, miqve apo kolegëve për Vitin e Ri
Ramazan 2024, çfarë duhet të kenë parasysh mësuesit për nxënësit që agjërojnë?
Mbi rritjen e dhunës në shkolla...