Formular vetëvlerësimi për drejtorin e shkollës
Vetëvlerësimi është procesi përmes të cilit dikush mund të gjykojë efektivitetin dhe përshtatshmërinë e performancës së tij, pasojat, njohuritë dhe besimet për qëllime vetëpërmirësimi.
Vetëvlerësimi
Vetëvlerësimi është procesi përmes të cilit dikush mund të gjykojë efektivitetin dhe përshtatshmërinë e performancës së tij, pasojat, njohuritë dhe besimet për qëllime vetëpërmirësimi.
Duke menduar rreth punës që bën, çfarë nuk funksionon dhe çfarë lloji ndryshimi mund ta bëjë të jetë më i suksesshëm, rriten shumë gjasat që të mësojë se si të përmirësohet dhe, në fakt, si t'i bëjë përmirësimet. Provat tregojnë se vetëvlerësimi është komponent thelbësor i procesit të vlerësimit dhe inkurajohet fuqimisht të realizohet. Për më tepër, vetëvlerësimi mund të ndihmojë drejtorin të synojë fushat për zhvillimin profesional.
Formulari i vetëvlerësimit i drejtorit paraqitet në vijim.
Drejtorët duhet të kryejnë vetëvlerësimin në fillim të vitit shkollor dhe t'i referohen atij gjatë gjithë vitit, për të parë nëse strategjitë e tyre për përmirësimin e performancës janë efektive. Drejtorët nxiten, por nuk kërkohet të ndajnë vetëvlerësimet e tyre me eprorët.
Formular vetëvlerësimi për drejtorin
Udhëzim: Drejtorët duhet ta përdorin këtë formular çdo vit për të reflektuar mbi efektivitetin dhe përshtatshmërinë e praktikave të tyre të bazuar në secilin standard të performancës. Referojuni treguesve të performancës për shembuj e sjelljeve që shpjegojnë çdo standard.
Drejtori: _______________ Data: _________________________
1. Drejtimi i procesit mësimor - edukativ
Drejtori nxit suksesin e të gjithë nxënësve, duke lehtësuar, zhvilluar, komunikuar, zbatuar dhe vlerësuar një vizion të përbashkët për procesin mësimor-edukativ i cili siguron përmirësimin sistematik të arritjeve të nxënësve dhe përmirësimin e shkollës.
Pikat e forta: ________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës:_____________________
2. Atmosfera në shkollë
Drejtori nxit suksesin e të gjithë nxënësve, duke zhvilluar, mbrojtur dhe krijuar atmosferë të nxëni dhe edukimi korrekte, pozitive dhe të sigurt në shkollë për të gjithë nxënësit, personelin dhe të interesuarit e tjerë.
Pikat e forta: ______________________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës: ______________________
3. Menaxhimi i burimeve njerëzore
Drejtori nxit menaxhimin efektiv të burimeve njerëzore, nëpërmjet ndihmës për zgjedhjen dhe emërimin si dhe duke ndihmuar, vlerësuar dhe ruajtur cilësinë e personelit mësimor.
Pikat e forta:_____________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës: __________________
4. Menaxhimi i burimeve materiale dhe financiare
Drejtori nxit suksesin e të gjithë nxënësve, duke mbështetur, menaxhuar dhe mbikëqyrur organizimin, funksionimin dhe përdorimin e burimeve në shkollë.
Pikat e forta: ___________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës: _________________
5. Komunikimi dhe marrëdhëniet me komunitetin
Drejtori nxit suksesin e të gjithë nxënësve, duke komunikuar dhe bashkëpunuar në mënyrë efektive me të gjitha palët e interesuara.
Pikat e forta: ________________________________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës: _________________
6. Profesionalizmi
Drejtori nxit suksesin e të gjithë nxënësve, duke demonstruar standardet profesionale dhe etike dhe duke u përfshirë në zhvillimin e vazhdueshëm profesional.
Pikat e forta: ______________________________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës:
7. Arritjet dhe përparimi i nxënësve
Rezultatet e drejtimit të shkollës pasqyrohen në arritje të mira mësimore - edukative dhe të matshme të nxënësve, bazuar në standardet e përcaktuara.
Pikat e forta: ________________________________________________
Fushat ku nevojitet të punohet/ strategji për përmirësimin e performancës: ___________________________________________________________________
(Portali Shkollor)
VANAF 2024/ Modele testesh të Vlerësimit të Arritjeve të Nxënësve të Arsimit Fillor
Klasa I-V, teste përmbledhëse për periudhën e dytë në të gjitha lëndët
Testime dhe detyra përmbledhëse për Arsimin Fillor, viti shkollor 2023-2024