Ditari, gjuha shqipe VI
Kjo orë model është përgatitur nga mësuesja e gjuhës shqipe në shkollën 9-vjeçare "Nenshat", Shkodër, Drilona Jashari. Dy temat janë planifikuar sipas nismës së re të MASR “Tri lëndë në gjashtë orë”.
PLANIFIKIMI DITOR
Fusha: Gjuhët dhe komunikimi
Lënda: Gjuhë shqipe
Shkalla: III
Klasa: VI
Mësuese: DRILONA JASHARI
Shkolla 9-vjeçare "Nenshat", Shkodër
Rubrikat: Njohuri për gjuhën
Temat mësimore:
Ora e parë: Lidhëzat bashkërenditëse e nënrenditëse.
Ora e dytë: Llojet e lidhëzave bashkërenditëse.
Situatat e të nxënit:
- Gishtëza
- Si i duam mësuesit tanë?
Rezultatet e të nxënit sipas kompetenca kyç:
1. Kompetenca e komunikimit dhe e të shprehurit.
2. Kompetenca e të mësuarit për të nxënë.
3. Kompetenca personale.
Rezultatet e të nxënit për njësinë mësimore 1:
Nxënësi:
- Identifikon lidhëzat
- Përcakton llojin e tyre sipas funksionit
- Përdor lidhëzat në fjali sipas kërkesës.
Rezultatet e të nxënit për njësinë mësimore 2
Nxënësi:
- Përcakton llojin e lidhëzave bashkërenditëse
- Përdor në fjali lidhëzat bashkërenditëse të të gjitha llojeve.
Fjalët kyç:
• Lidhëz bashkërenditëse, lidhëz nënrenditëse,
• Lidhëza veçuese, lidhëza kundërshtuese, lidhëza shtuese, lidhëza përmbyllëse.
Burimet: teksti mësimor, e-libri, tabelë me lloje të ndryshme lidhëzash
Metodologjia dhe veprimtaritë e nxënësve:
Diktim me plotësim, di-dua të di-mësova, lojë, shënime mbi shënime të strukturuara, ushtrime
ORGANIZIMI I ORËS SË MËSIMIT
1. Diktim me plotësim. (koha 10 minuta)
Në dërrasë të zezë shkruhet nga një nxënës një fragment nga përralla “Gishtëza” e Andersenit, por pa lidhëza, duke vendosur në vend të tyre një trepikësh. U kërkohet nxënësve ta plotësojmë atë .
… mbaroi këto fjalë, Gishtëza shkoi me një frymë, mbushi me ujë një gjethe luleje… ia solli zogut. …piu, shpendi filloi t’i tregonte vajzës historinë … si ishte përplasur me një gëmushë të mbushur nga gjembat.
Pas plotësimit, nxënësit e lexojnë tekstin dhe kontrollojnë plotësimin, sipas modelit. Më pas u drejtohen nxënësve pyetjet:
- Cilës klasë i përkasin fjalët që plotësuat?
- Përse shërbejnë lidhëzat?
2. Di, dua të di, mësova.(koha 15 min)
Nxënësit punojnë me këtë metodë dhe pas leximit të materialit diskutohet informacioni në tekst.
Di | Dua të di | Mësova |
---|---|---|
Ç’janë lidhëzat? | Përse shërbejnë lidhëzat? | Si ndahen lidhëzat? |
3. Ushtrime. (koha 20 minuta)
Punohet ushtrimi 1 , ku lidhëzat janë: megjithëse, edhe , sapo, kurse, megjithatë. Në ushtrimin 2 dallohen lidhëzat bashkërenditëse: po, dhe, por, as…as dhe nënrenditëse: nëse, kështu që, nëse.
Punohen ushtrimet 3,4 sipas kërkesës.
PJESA E DYTË E ORËS SË MËSIMIT
1. Lojë. Si i duam mësuesit tanë? (koha 15 minuta)
U drejtohen nxënësve pyetjet:
- Cili është mësuesi që ju doni më shumë?
- Çfarë ju pëlqen dhe nuk ju pëlqen tek ai?
U kërkohet atyre të përdorin lidhëzat dhe, edhe kur japin shumë cilësi që u pëlqejnë dhe lidhëzat por, ndërsa, kurse për gjëra që nuk u pëlqejnë tek ata. (Lidhëzat I shkruajmë në dërrasë të zezë, që nxënësit t’i kenë parasysh.
Synojmë të arrijmë që te nxënësi të dalë në përfundimin se lidhëzat dhe, edhe shtojnë informacion; lidhëzat ndërsa, kurse, por përdoren për të kundërshtuar atë që është thënë më parë.
2. Shënime mbi shënime të strukturuara ( 10 minuta)
Nxënësit punojnë me tekstin , hedhin materialin teorik në një skemë duke iu përgjigjur pyetjeve;
-Ç’janë lidhëzat?
- Si i klasifikojmë lidhëzat sipas funksionit?
3. Ushtrime ( 20 minuta)
Punohen ushtrimet 1, 2, 3,4, sipas kërkesës. Tek ushtrimi 3 nxënësit argumentojnë lidhëzën e përdorur.
Vlerësimi
-për identifikimin e e lidhëzave
-për përcaktimin e llojin e tyre sipas funksionit
- për përdorimin e tyre në fjali.
Detyrë shtëpie: Ushtrimi 5. f. 216. Përshkruani personazhin që ju pëlqen më shumë nga filmat vizatimorë. Nënvizoni lidhëzat që keni përdorur.
(Portali Shkollor)
Plan projekte ndërlëndore për Arsimin Fillor, viti shkollor 2022-2023
Vlerësimi i nxënësve në klasat 1-3, bazuar në udhëzimet përkatëse
Teste vlerësimi për klasën e parë