
A duhet t’i ndëshkojmë fëmijët kur gabojnë?
Ndëshkimi duhet të jetë i përcaktuar në kohë dhe fëmija duhet të jetë i qartë se se kush ishte veprimi që u bë shkak të merte këtë dënim
Të rrisësh një fëmijë nuk është e lehtë. Prindërit duan që fëmija i tyre të jetë perfekt, sigurisht për të arritur këtë përdorin forma të ndryshme. Disa përdorin metodën e ndëshkimit. Që fëmija të mos e përsërisë gabimin prindërit e ndëshkojnë atë.
Ndëshkimi duhet të jetë i përcaktuar në kohë dhe fëmija duhet të jetë i qartë se se kush ishte veprimi që u bë shkak të merte këtë dënim.
Dënimi duhet ta bëjë fëmijën të mendojë dhe jo të ndihet i keq dhe të ngecet në ujrat e dyshimit. Tmerri i dyshimit, është shumë i njohur dhe i studiuar mirë, në të gjitha moshat. Dëmi i tij është i pallogaritshëm, sidomos në fëmijëri, prandaj specialistët insistojnë, që fëmijës i duhet treguar dhe folur, për çdo gjë që do t’i ndodhë. Nuk duhet lënë nën trysninë e fantazisë së manipuluar nga tmerri i dyshimit, se çfar do t’i ndodhë dhe çfarë ka bërë, pse ishte kaq e keqe ajo që bëri, e me rradhë.....
Mos e harroni, fëmija po rritet, dhe shumë veprime edhe pse mund të bëhen me qëllim, nuk janë për të bërë keq, por për të tërhequr vëmëndjen, se është keq.
Fëmijës i duhet treguar me fjalë dhe veprim, që ndëshkohet veprimi dhe jo ai, fëmija. Fëmija duhet të jetë i qartë për ndëshkimin. Ndryshe do të ndihet keq dhe në ankth.
Duke mos qenë i qartë ai dyshon për gjithshka, që është i keq, që nuk e duan dhe që është i pazoti. Kur fëmija nuk e di, se për çfarë ndëshkohet dhe sa kohë do të ndëshkohet, ai pushtohet nga paniku, apo “tmerri i dyshimit”. Kur e ka të qartë se përse, kupton se ka disa gjëra, që janë në dorë të tij dhe ai mund t’i evitojë, që të mos gjendet në telashe. Kështu mëson përzgjedhjen dhe rëndësinë e veprimeve.
(Nga Lira Gjika, Portali Shkollor)
Si të menaxhohet klasa për të luftuar bullizmin? Orientime për mësuesit nga Mariglena Muci
Stop bullizmit te të gjithë!
Ramazan 2024, çfarë duhet të kenë parasysh mësuesit për nxënësit që agjërojnë?