Lojë për zhvillimin e aftësive të të dëgjuarit aktiv dhe empatik të nxënësve
Kjo që do t’ju paraqesim sot është një lojë sa e bukur aq edhe e rëndësishme për zhvillimin e e aftësive të të dëgjuarit aktiv dhe empatik të nxënësve, por pse jo edhe e fëmijëve tuaj. Pra ju mund ta praktikoni atë si në klasë ashtu edhe në shtëpi.
Materialet: artikuj gazetash ose revistash sipas nevojës.
Koha: 30 – 40 minuta.
1. Zgjidh një temë të diskutueshme nga revistat ose gazetat vendore (nga fusha e politikës, punës, menaxhimit ose ndonjë temë tjetër që mund të pëlqehet).
2. Ndaji pjesëmarrësit në grupe me nga 3 persona. Secili grup zgjedh “folësin”, “dëgjuesin” dhe “referuesin”.Tema e zgjedhur diskutohet nga folësi i cili, pa ndërprerje, shpjegon ndjenjat e tij për këtë temë. Pasi folësi ka mbaruar, dëgjuesi përmbledh (pa parë shënimet) çfarë u tha për atë temë. Pasi ka përfunduar kjo, folësi dhe referuesi mund të korrigjojnë ose amplifikojnë çfarëdolloj çështjeje të pohuar nga dëgjuesi. Referuesi është i vetmi person që lejohet të përdorë shënimet.
3. Pas 8 – 10 minutash diskutim, zgjidh një temë të re dhe ndërro rolet, duke përdorur të njëjtën mënyrë. Pas 6 – 10 minutash, përdor një temë tjetër dhe role të reja, duke mundësuar në këtë mënyrë që secili person të luajë njërin nga rolet.
Përdor pyetjet e mëposhtme për të bërë analizën:
- Në rolin tënd si folës, a hase ndonjë vështirësi ose pate ndonjë çast të pavolitshëm?
- Po në rolin e dëgjuesit apo të referuesit?
- A konstatove ndonjë pengesë që pengonte të dëgjuarit efektiv?
- Në rolin tënd si dëgjues, përse ishte e vështirë për të përmbledhur dhe perifrazuar komentet e folësit?
- Çfarë dobie kanë shënimet?
- Si lidhet ky ushtrim me mbledhjen e të dhënave dhe intervistimin në terren?
Një mënyrë tjetër është që të diskutohet një temë personale,duke i thënë dëgjuesit të mos japë shenja që miratojnë apo kundërshtojnë, duke u ngrysur apo miratuar me kokë. Në këtë mënyrë, vihet theksi në atë që të tregohet vlera e qëndrimit ndaj dëgjimit joparagjykues dhe se tundja e vazhdueshme e kokës nga dëgjuesi nuk është gjithmonë e këndshme. Gjatë analizës, pyeti pjesëmarrësit se si u ndjenë kur gjestet e tyre u kufizuan. Zakonisht, ata do të thonë që iu duk e vështirë. Kur pyeten folësit lidhur me mendimin e tyre për dëgjuesin jo të vëmendshëm, zakonisht thonë që nuk kishte problem.
(Portali Shkollor)
Urimet më të bukura që mund t’i dërgoni njerëzve të dashur për ditëlindje
Rregullat për të luajtur lojën me letra “UNO”
Flet shkenca: Jo celular, jepuni fëmijëve një instrument muzikor për këto arsye